Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Az Apeh a saját hibájából...

Az Apeh a saját hibájából jogtalanul lefoglalta a gépkocsimat amit azóta már fel is oldott. Ezzel kapcsolatban érdemes-e panaszt tennem náluk?

Figyelt kérdés
Lesz-e ennek valami eredménye vagy hagyjam az egészet a francba?
2010. febr. 24. 22:54
 1/6 anonim ***** válasza:
67%

Mondjuk hivatalos levélben panaszt teszel... És?!

Kapsz egy sajnálkozó válasz levelet (maximum).

Mit érsz vele???


Én a helyedben hagynám a francba! :-P


(Azt viszont elérheted, hogy ezután fokozottan és kiemelten fognak ellenőrizni minden évben és ugye a kákán is lehet csomót találni... Megéri ez neked?)

2010. febr. 24. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Ha igazolni tudod, hogy neked károd származott abból, hogy nem tudtad használni a gépjárművet, akkor kötelesek azt megtéríteni. Egyébként amely költségek felmerültek arra az időszakra, ameddig nem volt használatodban a gépjármű, az APEH köteles lenne megtéríteni a költségeket -időarányos casco, súlyadó stb.-. Viszont nem éri meg, hogy rád szálljanak, ez egy ilyen ország, néha kussolni kell.
2010. febr. 24. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Hát lehet igazatok van...

Károm nem származott belőle csak bosszúság meg egy csomó telefonálás mire kiderítették hogy náluk van a hiba ,igaz utána egyből kijavították csak hát mégis durva hogy tartozás nélkül hogy kerülhetsz ilyen helyzetbe!

2010. febr. 25. 21:21
 4/6 anonim ***** válasza:

Hát szerintem elég gáz, hogy még mindig ott tartunk, hogy húzzuk be fülünk-farkunk. Tisztára, mint az átkosban. És akkor mi van, ha rászállnak az emberre? Talán van valami takargatnivaló? Én tuti nem hagynám annyiban, ha számszerüsíthető anyagi károm származna egy ilyen incidensből.


Tényleg, ne vicceljünk már, azért engednek meg maguknak sok mindent, mert hagyjuk.

2010. febr. 28. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Igenis érdemes panaszt tenned. Visszajelzés, ami sokat számíthat, ha később bármi átszervezés, stb. lenne. Ha pl sok ember járt volna így és mind panaszt tenne, előbb-utóbb kivizsgálnák az ügyet, pl. elbocsátanák azt az alkalmazottat, aki rendre ilyen hibákat követ el.

Természetesen ha bármi takargatnivalód van, akor lapulj és húzd be füled-farkad. De egyébként tedd szóvá, ha panasz ért. Pont azért, hogy ne érezze senki, hogy megteheti velünk azt, amit a szüleinkkel megtehettek.

2010. febr. 28. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Anyagi kár nem ért az ügy miatt csak a sok idegeskedés,telefonálás stb. egyébként találtam cikket hasonló ügy miatt már megrótták az APEH-ot de lám nem sok foganatja volt...

[link]

erről vélemény valaki?

2010. márc. 1. 00:06

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!