Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » 200-300 fős (16+) bulik...

200-300 fős (16+) bulik szervezése, mik a jogi követelmények?

Figyelt kérdés

18 éves vagyok 17 éves barátommal , már tárgyaltunk egy hely tulajdonosával . Kérdésem az lenne ,hogy miket kell elvégezni nekünk ? Szerződést kötni ? Vagy hogyan kezdjünk bele . 1-2 havonta szeretnénk zenés/táncos rendezvényt.

Mit kell ahhoz tenni ,hogy ha esetleges ellenőrzéskor ne büntessenek meg és minden rendben legyen ?

A hely tulajdonosa azt mondta ,hogy 4 fajta kiadásra számítsunk : 1. kidobok (30-40k), 2. keverő pult , 3. bejelentés(2k), 4. karszalagok 27% áfája ... Van e ezen kívül valami ? Hol tudok utána járni ?

Amiért mi ezt szeretnénk az az, hogy a helyi buliknak : 0 promojuk van ... Nincs célzott közönség valamint piackutatás sincs .



2016. jan. 6. 10:59
 1/1 anonim válasza:

figyeljetek arra, hogy zártkörűként legyenek bejelentve a bulik. Ha kérdésed van, akkor fordulj hozzánk:

kanizsa.sound@gmail.com

2016. júl. 12. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!