Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Ha véletlen rossz nyomtatványo...

Ha véletlen rossz nyomtatványon nyújtottam be az áfabevallást, akkor az lehet új (az idei) nyomtatványon javítani, vagy előbb javítani kell a régit, és utána benyújtani az újat?

Figyelt kérdés

2018. máj. 20. 17:39
 1/2 anonim ***** válasza:
fel so dolgozzák a rosszat, kapsz róla értesítést.
2018. máj. 20. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Feldolgozták, az értesítés alapján javítanám. De nem tudom, hogy a régi nyomtatvánnyal (és csak 0 értékekkel, a rossz bevallás vonalkódjával) kell javítanom, vagy mehet az ideivel.

Az előbb verzióra tippelek.

2018. máj. 20. 18:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!