Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Küldött egy levelet a NAV...

Küldött egy levelet a NAV amiben egy olyan cégről érdeklődnek amit felszámoltak, és aminek az alkalmazasaban álltam anno. Köteles vagyok a papírjaimat fénymásoltan csatolni vagy irhatom azt is válaszban hogy nem emlékszem, nincsenek meg a papírok?

Figyelt kérdés
2018. nov. 20. 10:01
 1/2 anonim ***** válasza:

Nézd, mondhatod, hogy nincs semmid, de nem tanácsolom.

Valószínűleg nem voltál rendesen bejelentve vagy nem fizettek járulékot utánad. Így gyorsan lehet ezt tisztázni, ha együttműködsz a nav-val. Nem lenne jó, ha 20-30 év múlva derül ki, hogy ennél a cégnél nem szereztél szolgálati időt és emiatt kevesebb lesz a nyugdíjad vagy netán még el sem mehetsz nyugdíjba.

2018. nov. 20. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Véleményem szerint is működjél közre.
2018. nov. 21. 04:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!