Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Regisztráltam a Curve alkalmaz...

Regisztráltam a Curve alkalmazásban, meg is érkezett a kártya, de nemtudom aktiválni. Mit lehet vele csinálni?

Figyelt kérdés
Először kérte az utolsó 4 számjegyet, mikor beírtamm kiírta az alkalmazás, hogy ellenőrízzem biztos enyém. Írtam az ügyfélszolgálatnak, ahonnan azt a választ kaptam, hogy töröljem le az alkalmazást és töltsem le újra. Mostmár csak annyit ír, hogy úton van a kártya, de itt van a kezembe.

2019. dec. 2. 22:25
 1/2 anonim válasza:
Nálam is ez a helyzet, remélem valaki segít. :)
2019. dec. 3. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 fssandor válasza:
Nekem is ugyanez a helyzet. Leveleztem az ügyfélszolgálattal, írták, hogy töröljem az app-ot. Azt is megcsináltam. Majd megint levél, kérték a személyim fényképét és egy szelfit. Az is megvolt, azóta nem történt semmi. Lassan egy hónapja, de a kártyát mai napig nem tudom használni. Szóval én is várom a megoldást..
2020. febr. 25. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!