Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Más is járt így aki jelezni...

Más is járt így aki jelezni próbálta, hogy továbbra is fizetné a hitelét?

Figyelt kérdés

Lassan egy hónappal ezelőtt a hitelintézet honlapján arra rendszeresített nyomtatványt töltöttem ki arról, hogy nem élek az állam adta lehetőséggel és tovább szeretném fizetni a hitelemet és ezt még múlt hónap végén postára adtam a megadott címre. Semmi. Két e-mail-t írtam a hitelintézetnek. Az e-mail-ek visszajöttek. Az e-mail cím jó volt.

Ezt követően a netbankon keresztül éltem jelzéssel, illetve a pontos adatokat megadva kértem tájékoztatást, hogy akkor most mi van? Semmi. A törlesztőt természetesen nem vonták le azóta sem.

Más is járt így? Sok a beérkezés, azért van ez? Vagy még álljak neki telefonálgatni, netán még menjek be személyesen a hitelintézethez?



2020. ápr. 22. 17:04
 1/6 anonim ***** válasza:
Hívd fel őket.
2020. ápr. 22. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Tőlem meg annak ellenére vonták le, hogy nem kértem.
2020. ápr. 22. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Mindenképpen telefonálj. Mi egy kattintással nyilatkoztunk és kb. egy hét múlva jött is egy rendszerüzenet, hogy köszönik, regisztrálták és ha mégsem vonnák a következő részletet, mindenképpen jelezzük.

Ha kell, minden fórumun megkeresném őket. Igen, végső soron személyesen is, hiszen nekem okoz "kárt" ha a kamatokat ki kell fizetnem erre az időszakra is.

2020. ápr. 24. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2020. ápr. 27. 19:48
 5/6 anonim ***** válasza:
Nyilatkoztam, hogy továbbra is szeretném fizetni. Internetbank oldalán ott is a nyilatkozat. Nem vonták, viszont késedelmes fizetés díjjal terhelték a számlámat. Elektronikus levelet küldtem nekik, automatikus válaszban: "Tájékoztatjuk, hogy a COVID-19 koronavírus terjedése kihatással van az elektronikus levelek feldolgozására. Feltett kérdésére/észrevételére nem minden esetben áll módunkban a korábban megszokott, rövid időn belül válaszolni."
2020. máj. 3. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Azóta a helyi bankfiókból is hívtak már, hogy szeretném-e tovább fizetni a hitelemet...Mondom igen, már próbáltam is párszor jelezni. Egyébként azóta is jeleztem már és még mindig semmi. Úgyhogy a helyi bankfiókos azt mondta, hogy ha továbbra se vonják, akkor megad egy bankszámlaszámot és arra be tudom fizetni és jóvá fogják írni.
2020. máj. 20. 17:51

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!