Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Barion-on keresztül fizettem...

Barion-on keresztül fizettem a jófogáson, de nem jött visszaigazoló sms. A kártyán lévő nevet se kérte, csak e-mail címet. Normális így?

Figyelt kérdés
2020. aug. 17. 19:26
 1/2 anonim válasza:

A visszaigazoló sms a saját bankodnál történt beállítás függvénye.

A Barionon keresztüli fizetésről bővebben itt olvashatsz: [link]

Amennyiben kérdésed van, akkor küldd el a hello@barion.com-ra a Barion tárcád regisztrációs e-mail címét, valamint a tranzakciós adatokat (összeg, időpont, webshop címe) és az ügyfélszolgálati csapat segít.

Ezen felül a Barion tárcádon belül is tudsz közvetlenül kérdést küldeni.

2020. aug. 18. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
A bank küld sms-t, itt most fizettem először és nem regisztráltam.
2020. aug. 19. 09:15

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!