Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem jelzi az app, hogy...

Miért nem jelzi az app, hogy vásároltam?

Figyelt kérdés
Most vettem 10-20 perce egy emagos terméket és online fizettem bankkártyával. Kaptam róla e-mailt, hogy rendben van a fizetés és már át is vehetem a terméket, de a CIB mobilalkalmazásban nem látom, hogy levonták volna a számlámról az összeget. Mennyi idő múlva várható, hogy ott is látni fogom, hogy megtörtént a fizetés?

2023. ápr. 14. 15:58
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!