Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Melyik ma a leg-ügyfélbarátabb...

Melyik ma a leg-ügyfélbarátabb bank a banki csalásokat illetően?

Figyelt kérdés
Akik nem kifejezetten csak az ügyfelet hibáztatják és mossák kezeiket.
ápr. 29. 07:58
 1/7 anonim ***** válasza:
79%

Mivel a bankok NEM csalnak, az ügyfelet CSAK AKKOR hibáztatják, ha tényleg hibás, ezért mind egyformán jó.

Ha az ügyfél nem tartja be a szerzödésben elfogadott szabályokat, vagy nem olvassa el elöre, mit ír alá, az nem a bank hibája!

ápr. 29. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
83%
A banki csalások 99.99%-ánál az ügyfél a hülye. Ha az ügyfél megadja az adatait egy phishing oldalon, rákattint egy emailben érkező linkre vagy a csaló kérésére feltelepít egy olyan programot, amiről fogalma nincs, mit csinál, akkor mégis mit csináljon a bank? Kártalanítsa a hülyéket a többiek pénzéből? Még jó, hogy nem!
ápr. 29. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
83%

Milyen banki csalásokról beszélsz?


Az összes kereskedelmi bank a szerződésben meghatározott feltételeket teljesíti, az nem az ő felelősségük ha nem tudsz értelmezni magyar mondatokat és tájékozatlan vagy. Az szintén nem a bank hibája ha hülye vagy és önszántadból kiadod az adataidat 3. fél számára akik visszaélnek vele.

ápr. 29. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
65%
Jópár éve az OTP szó nélkül kártalanította az ügyfeleket. Akkor kezdte szigorúbban vizsgálni az ügyfelek felelősségét, amikor elindult a "vegyél iphone-t 1 dollárért" csalás.
ápr. 29. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:
A Gránitot jószívvel ajánlom. Nincs éves számlavezetési díj, az egyetlen költség amit levontak, a kártya éves 5000ft díja. Szelfis nyitásért 40000+10000 Ft jóváírást kaptam, és félévente 10x kaphatok ajánlásért újabb 10ezret. Ha náluk nyitsz számlát, használd nyugodtan az ajánlókódomat, és mindketten 10 000ft-ot kapunk.
máj. 1. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

"A banki csalások 99.99%-ánál az ügyfél a hülye."


Nem! A bankok minimális befektetéssel akarnak profitot maximalizálni, nem látom, hogy megszakadnának biztonsági lépcsők bevezetésével.


Ja persze. Mert nem képesek egy algoritmust ráereszteni az utalásokra, mivel Mari néni nem szokott 20 milliót utalgatni általában, mert csak a nyugdíja jön a számlára, meg a csoportos beszedéses levonás. És néha felvesz az autómatából 20-30 ezret. Illene egy nem szokványos tranzakciónál tiltani egy ilyet, vagy legalább kérni az ügyfelet, hogy hívja fel a bankját jóváhagyásként...


A bank nem tekinthető laikus szereplőként, az ügyfél viszont igen. A "szakértő" szereplő feladata lenne, hogy mindent elkövessen a biztonságos tranzakciókért.

máj. 1. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

#6 Nem! A hülyéket nem kell megvédeni önmaguktól! Pont ez a baj a világon mindennel, hogy ahelyett, hogy a hülyéket okítanák, hogy ne legyenek hülyék, inkább a rendszereket butítják le, amivel csak a többiek szívnak.

Én pl. nemrég lettem vállalkozó. Be is b*ott volna, ha az esedékes adó utalásakor letiltotta volna a bank a tranzakciót csak azért, mert korábban nem utaltam milliós összeget.

A bank mindent elkövet a biztonságos tranzakcióért. Kettős azonosítás van. Ahhoz, hogy valaki számlájáról elutaljanak több milliót az kell, hogy ne csak a netbanki jelszavát, hanem a megerősítő kódot is megszerezzék. Sőt, OTP esetén még az sem, mert a képernyőről kell a QR kódot leolvasni a mobillal. Ezen kívül a csapból is az folyik, hogy a bank soha nem kéri az azonosító kódokat, soha nem kéri, hogy bármit telepíts, meg, hogy soha ne kattints emailben érkező linkre, stb. Egy kis józan ésszel pofon egyszerű kivédeni az ilyen csalási kísérleteket.

Egyszóval: ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.


Engem ne szívassanak azért, mert a hülyék nem tudják használni az eszközöket és megadják idegeneknek a banki adatokat. A hülyéket kell tanítani, meg bizonyos esetben hagyni, hogy a saját hülyeségük miatt megszívják.

Mindenhol kettős azonosítás van, az ügyfél aktív közreműködése nélkül NEM tudják ellopni a pénzt. Hova legyen ez még túlbiztosítva?


A szoftverekkel is pont ez a baj, hogy hülyebiztosra tervezik őket, így az értelmesektől is elvonnak olyan funkciókat, amik jók lennének.

máj. 1. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!