Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hogyan tudok 60 ezer forintot...

Hogyan tudok 60 ezer forintot bárhonnan keríteni február 5-ig? Valakinek ötlet?

Figyelt kérdés
Kollégium térítési díj tartozás. Szülők-barátok nem tudnak segíteni, maximum 20ezer forinttal. 40 ezer fennmarad. Ha nem fizetem ki, akkor nem vehetem fel tantárgyaim, és nem fejezhetem be tanulmányaim. Édesanyámmal támogatásokból élünk és az alkalmi munkáiból, ugyanis nem veszik fel túl képzettség miatt teljes munkaidőben sehová. A támogatásokat addig kapjuk, míg nappali tagozatos hallgató vagyok. Ha nem sikerül elkezdenem a következő félévet, akár utcára is kerülhetünk. Anyukámnak nincs hitel kerete, nekem meg 19-évesen nem tudom, hogy honnan lehetne ennyi pénzt ennyi idő alatt előteremteni.
2011. jan. 20. 03:58
 1/6 anonim ***** válasza:

Hát, több megoldás is lehetséges.

AZ egyik például a diákhitel, abból sokmindent ki lehet fizetni, keress utána a neten. Szívás, mert nyilván mégiscsak hitel...

Azt nem tudom, hogy milyen gyorsan lehet igényelni/megkapni.


A másik, hogy bizony ha nehéz helyzetben vagytok, az iskola mellett el kellett volna/kellene járni dolgozni. Az egyetemen hemzsegnek az ilyen lehetőségek, már rég meg kellett volna ragadnod.


Tudom, hogy amit írtam azzal nem jutsz azonnal pénzhez, de ha így csináltad volna, lehet nem lennél most ilyen helyzetben. Esetleg felvehetsz erre az összegre valamilyen szabadrabló cégtől hitelt, ha nagyon kilátástalan a dolog. Leginkább ismerősöktől kérhetnél kölcsön, csak van néhány barátod aki kisegít. Ez volna a legjobb egyébként, és utána nyomás dolgozni tanulás mellett és ha az sem elég vedd fel a diákhitelt.

2011. jan. 20. 05:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Folyamatosan kellett volna fizetni a kolidíjat. Egyáltalán fizettél a koliért az első félévben? Mert ez leosztva 5 hónapra 12e Ft havonta, ami az átlagos kolidíjnak felel meg vidéken!
2011. jan. 20. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?