Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » OTP Direkt probléma lentebb?!

OTP Direkt probléma lentebb?!

Figyelt kérdés

Üdv. Az lenne a pontos problémám:

nemrég kötöttem OTP Junior szerződést, kaptam hozzá otp direkt szerződést is. Ott a nőci bekarikázta mi az azonosítóm(HAZ XY), meg megadtam az egyszer használatos jelszót is. Na de ám már napok óta próbálkozok bejutni ezekkel, de nem sikerül. A kártyámat telefonon aktiváltam. Ötletek? Rossz azonosítót írok be, vagy mi nem stimmelhet?

Köszönöm előre is a válaszokat! :)



2013. márc. 12. 14:37
 1/6 anonim ***** válasza:

Nekem évek óta nem működik. Mindig megkérdezik amikor a fiókba utalok, hogy miért nem használom. Szép türelmesen elmagyarázom, hogy azért mert nem tudják úgy megcsinálni hogy be is tudjak lépni otthonról.

Aztán mindegyik megpróbálja újra, hogy majd Ő segít és megjavítja, de rá kell jönniük nekik is......

2013. márc. 12. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:

Nekem is volt régebben ilyen amikor meglett az OTP Juni. kártyám. Azt hiszem, hogy jelszónak a pin kódot kellett beírni vagy a 3jegyű telekódot. És akkor utána kell majd jelszót változtatni. A Telekód az pedig a számlaszám utolsó 3 számjegye.

Azonosítót nem ronthatod el szerintem, hogyha bekarikázta. Annak, egy 7jegyű kódnak kell lennie. Ha ezek után se lesz jó szerintem menj be az irodába vagy hívd fel őket telefonon!

2013. márc. 12. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Akinek otthonról nem megy, ott vagy a számítógép technikai feltételei nem stimmelnek, vagy rosszul adja meg az adatokat belépésnél. Én 15 éves korom óta használom, nem űrtechnika.

Egyszer kell a bankfiókban letisztázni mindent.

2013. márc. 12. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Még mindig nem oldódott meg.... :) Számlaszám stimmel, azonosító jó, egyszeri jelszót is beírom ,és mégsem.. Lehet kár volt ezt a bankot választani.
2013. márc. 14. 13:57
 5/6 Attila1976 ***** válasza:

Nekem sem ment mire hazaértem, mikor ráértem jó fél év múlva visszamentem persze bennem volt a hiba "Nem létezik hogy nem jó, olyan nincs" Aztán kiderült amikor kötöttem a szerződést az ügyintéző hölgy nem pipált be valamit a gépén. Hazaérve működött. Tévednek ám ők is....

belépéskor ezeket kéri:

Azonosító: a HAZ utáni 7 jegyű szám...

Számla: a számlaszámod....

Jelszó: szerződéskötéskor megbeszélt 7 jegyű szám....

2013. aug. 16. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Én ma nyitottam egy Jump számlát de az istenért sem tudok belépni...írhatok én bármit bele...

De nektek is kellett kötni hozzá baleset biztosítást?Azt mondta hogy csak formalitás és nem kell vele foglalkozni...de olyanok vannak bele írva...

2013. nov. 7. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!