OTP SZÉP kártyával online vásárlás?
Az interticket oldalán szerettem volna jegyet vásárolni vele, de állandóan visszadobta, "Az üzletági követelményeknek nem felel meg" hibaüzenettel. Bankkártyával tudtam vásárolni.
Mi lehetett a hiba? Szívesebben költöttem volna a SZÉP kártyáról.
Ha valaki vásárolt már ilyen felületen, melyik mezőbe milyen adatokat adott meg?
A megfelelő zsebben/alszámlán (szabadidő) van a megfelelő mennyiségű pénz?
A kártyán lévő nevet, a kártya 16 jegyű számát és a lejárati időt kellett megadni az OTP fizetési oldalán.
Bankkártyásra volt állítva, de a leírtak szerint jártam el.
A kártyaszámot beírtam, alá a lejárati dátumot, a CCV-hez nem írtam semmit. Erre jött a hibaüzenet.
Próbálta úgy is, hogy a CCV-hez beírom a kódot (az, ami alapállapotban a kártyaszám utolsó három számjegye).
Úgy se ment.
Nem jövök rá, hogy én hibáztam-e valahol, vagy a bank oldala rossz.
Ja, van elegendő pénz, 35 ezer van a szabadidő zsebben, a jegyek összesen 2000 Ft-ba kerültek. Zsebet nem kért sehol egyébként, azt nem is értettem, hogy mi alapján oldja meg, hogy honnan emelje le.
De az összes zsebben több pénz van, mint a jegyek ára. (Csak a szabadidő zsebet nehezen tudom elkölteni, ezért örültem meg a lehetőségnek - kár volt)
Egyéb kiválasztva, név pontos (saját nevemet ritkán rontom el :)), CCV mező üresen.
Akkor a felülettel volt technikai hiba.
Bár az első néhány kísérlet azért hiúsult meg, mert maga az oldal se töltődött be, technikai problémát írt ki.
Utána a SZÉP kártyát nem ismerte fel/el. Végül Mastercard maradt.
De olyan mező tényleg nem volt, ahol a zsebre kérdeztek volna rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!