Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Mit tegyek most? Kiverjem a...

Mit tegyek most? Kiverjem a balhét?

Figyelt kérdés

a sztori az, júli közepe felé volt egy 70 $-os levonás a kártyámról, szerencsére sikertelenül. erre tettem egy panaszt, amit elfogadtak, jogosnak ítéltek, aug első hetébe jött a levél, így egy új kártyát kellett volna kapjak, azt írták hogy költségmentesen új kártyát gyártanak le éves díj nélkül.

múlthéten nah voltam kideríteni hol a kártyám, miért nem kapok papírt hogy elkészült.

kiderült, hogy elcseszték a megrendelést, a rendszer visszautasította, erről én értesítőt nem kaptam.

akkor egy új kártya került megrendelésre, elvileg költségmentesen, amit nekem ott mondtak.(meg még mit?)

ma látom a számlámon, szembesülök, mivel befizettem rá 10 ezret, hogy 9600 körüli ft van számlámon(sms), hogy mi az ami miatt lement mínuszba, persze 0 ft volt rajta emlékem szerint semmi mínuszos összeg.

mai napon levonásra került egy 300 ft körüli éves kártyadíj...(online néztem meg)



2013. aug. 27. 20:46
 1/6 anonim ***** válasza:

alapból azt mondanám, hogy jah verjed mert milyen alapon lopnak meg.


De igazából 300Ft.... Fingani nem éri meg annyiért... Nemhogy akár 5 percet is fölöslegesen sétálni, beszélni vagy telefonálni.


Esetleg ha gyors könnyű sikerre vágysz, akkor talán van ártelme.

2013. aug. 27. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Mielőtt bárki kérdezné, miért ennyi a zsozso, sok közötök nincs hozzá :d legyen annyi elég, hogy azért van ennél nem picivel több
2013. aug. 27. 22:03
 3/6 anonim ***** válasza:
Nekem a kártyadíj évi 5000. Van még kérdésed? :)
2013. aug. 28. 05:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Az eves kartyadijnak es a kartya ujra gyártásának semmi koze egymáshoz. A régi kártyád utan is fizetned kellett volna....
2013. aug. 28. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Szerintem menj haza, és verd ki a "Balhét" :D
2013. aug. 28. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

nah annyi a szitu, hogy az annak a díja, hogy nem a postás hozta ki hozzám azt a 354 ft-os "éves díj" (ami postaköltség lenne elvileg), hanem bankfióki átvételt válaszottam.

Viszont...

az új kártyámmal is erősen megjártam...(ma vettem át)

paypass-os lett... és hát erősen nem lehet seholse vele fizetni.

Igen, hülye kérdés?! aktiválva lett?!....

Igen lett, még ott a bankban...a POS-terminálon aztán miután a Tesco-ban nem tudtam használni egyik módszerrel se, se mágnescsík, se a chip-es része, se a paypass-al nem tudtam fizetni, mert mindre elutasítást írt. telefon is lett aktiválva...

a kövi szitu most jön, elmentem a müllerbe (plázába voltam).

ott minden gond nélkül tudtam fizetni.

Mielőtt kérdezne valaki valami hülységet:

ott teljesen más bankkártyás fizető terminál volt. (nem paypass támogatott terminál)

aztán volt dolgom bent a városban, voltam CBA-ban is, meg Spar/Intersparban, nagyon ott se akarta elfogadni.

És baromi jó, hogy egy fővárosban alig van bank nyitva délután/este fele, örülhetek, hogy nyugati körül voltam, de olyan fáradtan, hogy majd öszeestem 45 perces várakozás után és vagy 20 ember aki utánam huzott számott biztos elém is került jónéhány....

most így szépen megrendelésre került ismét egy új kártya, remélem az is díjmentesen került megrendelésre, mert már a micsodám is kivan ezzel a szenny OTP-vel, hogy ennyire szerencsétlenek...

mi a jó..... lehet ilyenkor csinálnuk velük, hogy durva másfél hónapig nem tudnak adni egy normális bankkártyát...

és én mindig vegyek fel emiatt pl pénzt ATM-ből és az ebből eredő tranzakciós adó stb + sms díjat is szivjam meg fizessem ki mert ők cse$zt3k egy normális bankkártyát legyártani? ami a kereskedők 99%nál szinte nem használható emiatt....

2013. aug. 30. 20:34

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!