Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ha tönkre megy a bankkártyám,...

Ha tönkre megy a bankkártyám, akkor az újat nekem kell fizetnem? Tegyük fel, hogy nem én vagyok a hibás, rendeltetésszerűen használtam.

Figyelt kérdés
2013. okt. 26. 13:59
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
57%

rendeltetésszerű használatban hogy megy tönkre?

hajat igényelsz, mielőtt a régi lejárna, akkor azért természetesen fizetni kell

2013. okt. 26. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

A PayPass egyre nehezennen érzékelik a terminálok.

A rendeltetésszerű használat alatt azt értem, hogy paypass biztos tokban tartottam, így mágnes sem érhette.

2013. okt. 26. 15:24
 3/11 anonim ***** válasza:
Próbáld letörölgetni képernyőtisztítóval.
2013. okt. 27. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
59%

Ha nem egyértelmű, hogy mi is a baja és hogyan ment tönkre, akkor megvizsgálják, ami valamennyi időt igénybe vesz.

Sanszos, hogy a végén azt hozzák ki, hogy a te hibádból és így az új nem lesz ingyenes.


Ha csak a PayPass ment tönkre, de az sem mindig rossz, akkor mindenre tudod használni, csak hagyományos módon.


Ha nem nagyon fontos a PayPass illetve főleg ha már nincs sok hátra a lejáratból akkor nem éri meg pénzt kiadni újért.

2013. okt. 28. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

Fontos a PayPass, minden kistételt kártyával fizetek.

Egyenlőre müködik még.


Köszönöm a válaszokat!

2013. okt. 28. 10:08
 6/11 Ignis Subdialis ***** válasza:

Hátha segít a tapasztalatom még így évekkel később:

Nekem is tönkrement a paypass, ráadásul úgy, hogy pár rekesszel odébb tartottam egy másik bankkártyát, amin nem ment tönkre. Új bankkártyát kellett rendelnem, de az én bankom ezt ingyen intézte, mert nem elveszítettem, meg megrongáltam a bankkártyát, hanem elromlott, mindegy mitől.

És még egy kis hasznos infó: egyelőre az egyelőre szóba még nem teszünk n betűt, mert teljesen mást fog jelenteni, olyat pl., hogy "vágd egyenlőre".

2016. szept. 21. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
49%

Ha a kérdező a kérdés kiírása után azonnal új kártyát igényelt az is már mindjárt lejár. :)


De attól még tényleg hasznos megosztani a tapasztalatokat.

Melyik bankról van szó? Ezt is jó lenne tudni, mert így segít igazán.

2016. szept. 21. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 Ignis Subdialis ***** válasza:
50%

Plusz azóta láttam egy olyat, hogy az illető azt hitte elromlott a paypass és kiderült, hogy csak "átment" a másik oldalra. A pénztárosok is állandóan meglepődnek rajta, hogy próbálják a jelzett oldalát odatartani és nem működik és amikor szól, hogy a hátlappal próbálkozzanak és az azonnal működik, mindenki mondja, hogy sose látott ilyet. De a kártya a kiadása után normálisan működött, a paypassal jelzett oldalt kellett az érzékelőhöz tartani. Aztán kb. egy év elteltével jött az a tünet, hogy hiába tartotta, nyomta, húzogatta azt az oldalt, semmi. És ez egy hónapon keresztül így volt, hogy egyszerűen egyetlen művelet sem sikerült, se neki, se a pénztárosoknak. A végén mindig bedugták a kártyát és beüttették a kódot. Aztán egy automatánál történt, hogy a kártya hátoldalát érintette és nem hitt a szemének, működött. Érdekes jelenség.

De feltétlenül érdemes rég feltett kérdéseket új információkkal bővíteni, s most nem sorolnám a számos nyilvánvaló okot.

2016. okt. 10. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

8: A válasz hülyeségnek tűnik, addig, míg valakivel meg nem történik! És tényleg igaz!


A néhány hónapos kártyám sehogy sem működik paypass-al, csak akkor, ha a hátoldalával tartom a leolvasóhoz és akkor is csak egy bizonyos pontjával fogadják el a terminálok. Ettől még nyilván cseréltetem, ha lehet.

2022. dec. 7. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 jancibácsi válasza:
és az mennyi idő
2023. márc. 11. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!