Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Netbankon keresztül kaptam...

Netbankon keresztül kaptam ezt a hibaüzenetet, volt már ilyen valakinek? Mit lehet tenni?

Figyelt kérdés

A tranzakcióban megadott összeggel Ön túllépi a bank által meghatározott maximális (banki) limitet!

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben ennél nagyobb összegű tranzakciót szeretne végrehajtani, azt Mobil Aláírás igénybevételével teheti meg. A Mobil Aláírás szolgáltatást kereskedelmi banki ügyfeleink számlavezető bankfiójukban, lakossági ügyfeleink bármelyik bankfiókban, illetve amennyiben rendelkeznek arra vonatkozó szerződéssel, akkor a telefonos ügyintézői szolgáltatás keretében igényelhetik.


A telefonomat akartam feltölteni junior kártyáról, 2500 ft-al. A kártyámon van pénz. Honnan lehet tudni hogy milyen további korlátozások vannak még, mert ilyet sem a banki honlapon, sem a neten nem találok. OTP egyébként. Előre is köszönöm a segítséget.


2013. nov. 22. 21:05
 1/5 anonim ***** válasza:
49%

Be kell menni a bankba és elintezni a mobil aláírást. Utána többet nem lesz ilyen gondod. Biztonsági okokból van ez. De az OTP amúgy többször próbált figyelmeztetni, tuti el se olvastad, és most csodálkozol, hogy ez lett pedig ők szóltak.

Először csak korlátozott mértékben lehetett neten utalni mobil aláírás nélkül, később egyáltalán nem lehetett semmit sem, itt tartunk most.

Próbáld meg bekapcsolni az oldalon a mobil aláírást de ha nem megy akkor mindenképpen egyszer személyesen be kell menned.

2013. nov. 23. 01:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Mobil aláírás nélkül 0Ft az OTPDirekten végezhető tranzakciókkal a napi limited. Bemész, pár perc elintézni (+várakozási idő). Az első valamennyi SMS, amit az azonosításra küld a bank, azok ingyen vannak, utána 10-13Ft/SMS. Legalábbis a szerződés szerint az első 10 ingyenes, de én általában többet kapok, és még nem láttam erre vonatkozó díjlevonást.
2013. nov. 23. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Én semmilen levele vagy sms-t vagy emailt nem kaptam erről, csak most szembesültem vele :(

Köszönöm a válaszokat, még nem is hallottam erről mostanáig.

2013. nov. 23. 16:40
 4/5 anonim ***** válasza:
Erről még tavaly év vége felé kaptál üzenetet az OTPDirekt rendszerén keresztül. Ha jól emlékszem levélben nem küldték ki.
2013. nov. 23. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
49%

OTP direktben is üzentek és OTP direkt belépésnél is volt tájékoztató üzenet erről (amit az emberek 99% nem olvasnak el - gondolom a kérdező sem)

Külön nem telefonálták végig az összes ügyfelet, ez tény.

2013. nov. 23. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!