Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ha a Telenor 2 éves hűségidőm...

Ha a Telenor 2 éves hűségidőm idén lejár, és nem akarom tovább a hűségidőt, akkor azt nekem kell közölni a Telenornál? Fel kell mondanom, vagy automatikusan megszűnik? Részletek lent:

Figyelt kérdés

Na az a helyzet, hogy én ma feladtam a levelet tértivevénnyel és ajánlottal, amiben megírtam, hogy a 2012.08.27.-én kezdődő előfizetésem 2014.08.27.-én lejár, ezért azt 2014.08.28.-val szüntessék meg! A továbbiakban többé nem tartok igényt a szolgáltatásukra, mert rendkívül elégedetlen voltam vele! Sok gondom volt a Telenor-al, és ha felsorolnám hogy mi minden, akkor azt egy litánia lenne, de sort kerítek arra is! Ez egy lehúzós cég, mert felelőtlenek, nem kérnek hitelbírálatot a szerződések megkötésekor sem. A lényeg, hogy legyen ügyfelük, és erőszakkal hogy megtartsák őket, és hogy mindenbe belekössenek, és becsapjanak minket ügyfeleket.


A szerződésemben azt írják, hogy XX idő előtt jelezni kell, fel kell mondanom, ha nem kérem a szolgáltatásukat.

Az előírtak szerint meg is teszem, de Várpalotán a Telenor-hoz bementem személyesen is, és a csaj azt mondta, hogy a lejárt hűségidőt nem kell felmondani ha nem tartok rá igényt, mert automatikusan megszűnik! Én meg mutatni akartam neki a szerződésem, amiben épp az ellenkezőjét írják! Nem volt hajlandó rá pillantani sem, a kezét is tartotta, hogy nem akarja elolvasni, és ingerülten elzárkózott mert azt mondta, hogy: - Higgyem el, hogy nem kell jelezni, hogy kérem a megszüntetést a szerződés lejártával, mert automatikusan megszűnik az előfizetésem, és nem akar rosszat nekem. -Mondjátok meg? Ez most IGAZ?-


Én kételkedem, mert a szerződésem egészen mást ír, ÉPP AZ ELLENKEZŐJÉT. Ja és azért is kételkedem, mert a Telenor-os csaj ingerült volt velem, és azért is kételkedem, mert más telefonos szolgáltatónál, pl. a 30-asok-nál az édesanyámnak amikor lejárt a hűségideje, nem akart tovább ügyfelük lenni (az anyagiak miatt is) neki azt egy megadott időn belül jelezni kellett, ÉS ÍGY TUDTA MEGSZÜNTETNI A HŰSÉGIDEJÉT!


Szerintem a csaj engem átvert (akart volna, mert nem engedtem), mert én úgy tudom, hogy ha valaki nem kéri a lejárt hűségidős szerződésének megszüntetését, akkor az automatikusan folytatódik tovább, mivel nincs ellenvetése!


Mi a véleményetek erről? Most be akart csapni, és rosszat akarni a Telenoros csaj Várpalotán, avagy sem?



2014. júl. 23. 10:36
 1/5 anonim ***** válasza:
84%

persze, hogy az előfizetés nem szűnik meg, az megmarad, ha nem mondod le, a hűségidő szűnik csak meg

ha elégedetlen voltál a szolgáltatásukkal, akkor jól tetted, hogy lemondtad, a várpalotai ügyintézővel meg ne törődj

2014. júl. 23. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
68%

Ha lejár a hűségidőd, akkor nem azt mondod fel, hanem az előfizetésedet.

Az ügyintéző meg egy a sok közül, aki szinte 0 tudással ül a pult mögött.

2014. júl. 23. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
86%

A leírásod alapján te sem vagy tisztában az "előfizetés" és a "hüségidő" fogalmával, rendszeresen kevered a két fogalmat.

A hüségidő azt jelenti, hogy a vásárláskor vállaltad, hogy adott ideig a szolgáltatást nem szünteted meg, vagyis előfizető maradsz.

Előfizetés: havidíjat fizetsz, cserébe telefonálhatsz.

Most hogy ezt tisztáztuk, nézzük az állításaidat:

"... megírtam, hogy a 2012.08.27.-én kezdődő előfizetésem 2014.08.27.-én lejár, ezért azt 2014.08.28.-val szüntessék meg!" -> a hüségidőd jár le és az előfizetést akarod megszüntetni. Remélem így írtad.


"a csaj azt mondta, hogy a lejárt hűségidőt nem kell felmondani ha nem tartok rá igényt, mert automatikusan megszűnik! " -> ez igaz, a hüségidő lejártával a hüségidő megszünik.


"- Higgyem el, hogy nem kell jelezni, hogy kérem a megszüntetést a szerződés lejártával, mert automatikusan megszűnik az előfizetésem, és nem akar rosszat nekem." -> Ez nem igaz, az előfizetés nem szünik meg a hüségidő lejártával.


És most a valóság:

Az egész úgy müködik, hogy a hüségidő lejárta annyit jelent, hogy nem kell tovább az előfizetőjük lenned, vagyis az előfizetést akár fel is mondhatod, vagy díjcsomagot válthatsz (akár feltöltőkártyás díjcsomagra), átviheted a számod egy másik szolgáltatóhoz. A hüségidő lejárta után az előfizetés automatikusan nem szünik meg, hanem a szerződés szerint az addig határozott idejü szerződés automatikusan határozatlan idejüvé válik, azaz a hüségidő lejárta után bármikor, 8 napos felmondási idővel felmondhatod a szerződést, de amíg fel nem mondod, addig fizetned kell az előfizetési díjat.

Ahogy te is írod, meg lehet bízni a szolgáltatót a szerződés lejárta előtt is, hogy a hüségidő lejárta után szüntesse meg az előfizetést.

Az előfizetés megszüntetéséről való szándékodat bejelentheted levélben, a telefonos ügyfélszolgálaton, vagy személyesen, valamelyik telenor ,,boltban''.

A Telenor ÁSZF szerint ( [link] ) ha levélben szünteted meg, akkor fel kell tüntetned a telefonszámodat (amelyet meg akarsz szüntetni), a Telenor azonodítódnak, a megszüntetés dátumának és alá kell írnod. (ÁSZF 9.1.4.3)

Amennyiben tehát leveledben a fenti adatokat feltüntetted, akkor as zolgátatást az általad megjelölt napon meg kell, hogy szüntesség. Amennyiben bármelyik adatot nem tüntetted fel, jó eséllyel nem fogják figyelembe venni a leveledet. (A szolgáltató címe: 2045, Törökbálint, Pannnon út 1.), ugye ide küldted a levelet?


A telenoros nővel a vitádat meg innen nem tudom megítélni, mert nem világos, hogy hüségidőt akartál megszüntetni, vagy az előfizetést. Előbbi esetben a nő reagálása érthető, utóbbi esetben nem.

És a levélben is remélem, kifejezetten a szolgáltatás vagy előfizetés megszüntetését kérted és nem a hüségidő megszüntetését.

2014. júl. 23. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Kedves 3/3-a UTOLSÓ VÁLASZOLÓ! Köszönöm a részletes, és tartalmas választ! De igen tisztában vagyok a fogalmakkal. Majd ha fogalomzavarban szenvedek, akkor arról is teszek fel kérdést! ;)Nem tudom, feltűnt e? De én minden kapcsolatomat meg akarom szüntetni a Telenorral. Ha már így elmélyedtél az oktatásomban akkor azt meg te nem vetted észre hogy azt is leírtam, hogy a szolgáltatásukra nem tartok igényt! Nem, nem érthető a Telenoros ügyintéző viselkedése semmikor sem. A várpalotai ügyintéző akkor sem tehette volna meg azt, hogy nem hallgat végig, és bunkó, és hogy meg sem nézi a szerződésem, és elzárkózik, még ha igaza is lett volna, akkor sem. Nem tett eleget a kötelességének. Ragozhatjuk akárhogy az egész témát! Ennek a nőnek ez a munkája, és ha igaza van neki, ha nem, akkor is segítenie kellett volna. Ezért ez semmilyen formában nem érthető az ilyen magatartás. Ők azért vannak, hogy a tudatlan ügyfeleket is megsegítsék, de ő inkább az ingerült vitatkozásba fektette az energiáját. Én mondtam neki, hogy az egész szolgáltatásukra nem tartok igényt. A szerződésemben megtaláltam a módját, hogyan kell megszabadulnom a Telenor-tól. Tegnap elküldtem a levelet, aszerint, ahogy a szerződésben azt leírták. Én azt kérdeztem, hogy az ügyintézős csaj igazat mondott e? Avagy sem? Nos, az első 2 válaszolóknak is köszönöm az egyszerű választ, én is így gondolom. ÉRDEKES, HOGY AMIKOR VÁSÁROLNI MENTEM A TELENOR-HOZ, AKKOR TISZTA BŰBÁJ VOLT UGYANEZ AZ ÜGYINTÉZŐ, AKI MOST A SZOLGÁLTATÁSUK MEGSZÜNTETÉSÉVEL KAPCSOLATOS TÉMÁBAN BUNKÓN VISELKEDETT. A válaszokat továbbra is várom, mert kíváncsi vagyok rá, hogy mit gondolnak az emberek erről. Nem én vagyok az egyetlen akinek ezzel a céggel komoly problémái vannak! Sok rémtörténettel álltak elő nekem a közvetlen környezetemből is. Tanúim vannak arról ahogy az ügyintéző borzalmasan viselkedett, de már nem is érdekel. Nem kértem hogy beleláss ebbe, és nem értek veled egyet abban, hogy ha neki volt igaza, hogy akkor érthető volt az, ahogy viselkedett. Ez teljes mértékben elfogadhatatlan volt. Velem még soha sehol nem fordult elő ilyen, úgyhogy szégyellje magát a Telenor-os ügyintéző! Ha itt ezeknél ez megengedett, akkor tényleg nincs értelme velük továbbra is a hűségidőt és az előfizetést megtartani. Ennyi!!!
2014. júl. 24. 15:21
 5/5 A kérdező kommentje:

Amúgy ezt írtam a levelemben a Telenornak :


"A 2012.08.27.-én kezdődő előfizetésem 2014.08.27.-én lejár, ezért azt 2014.08.28.-val szüntessék meg! A továbbiakban többé nem tartok igényt a szolgáltatásukra, mert rendkívül elégedetlen voltam vele!"


Minden kötelező adatot leírtam a levélben amit mondtál, és igan, oda küldtem a levelet amit leírtál!

2014. júl. 24. 15:27

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!