Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Milyen papírok szükségesek...

Milyen papírok szükségesek egy lakáshitel elindításához?

Figyelt kérdés
Ingatlanfedezetes hitel. Tulajdoni lap, térképkivonat, munkáltatói igazolás, személyes iratok megvannak. Egyéb?
2010. febr. 10. 18:51
 1/3 anonim ***** válasza:

Munkáltatói igazoláshoz minden banknak saját nyomtatványa van, azt ráértél volna akkor kérni, ha már tudod, hol szeretnél hitelt felvenni, vagy ha már tudod, hol kapsz a legjobb feltételekkel hitelt.


Tulajdoni lapot, térképmásolatot is feleslegesen kértél ki, mert egyes bankok ezt ingyen megteszik helyetted, de azért kárba nem vész, legalábbis remélni lehet, hogy fel tudod majd használni.


Az első és legfontosabb, hogy megtudd, az az ingatlan, amit kinéztél magadnak, elfogadható-e fedezetnek. (Ez általában pár adat alapján megtudható, de ha határeset, jobb erről előre tájékozódni egyes bankoknál.)


A Te hitelképességed számos dologtól függ, viszont nagyon lényeges dolog, mert az ingatlan értéke mellett a Te hitelképességed határozza meg, hogy mennyi önerő szükséges, tehát mielőtt adásvételit írtok, célszerű körbeérdeklődni a bankokat, vagy felkeresni egy korrekt, szakmailag felkészült hiteltanácsadót, hogy mik is a lehetőségeid. Érdemes több banknál is előminősítést kérni, zűrösebb esetben előzetes értékbecslést se árt csináltatni, ha sok a bizonytalanság a hitel körül, mielőtt foglalót, előleget adsz, előszerződést, végleges adásvételit írsz.


A személyes okmányaid másolata természetesen szükséges, de nem ezek a legfontosabbak egy lakás vásárlási hitelnél, hanem mindaz, amit leírtam.


(egy hiteltanácsadó)

2010. febr. 10. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

A hitelkérelem elbírálásához szükséges dokumentumok listája

- érvényes személyigazolvány, vagy az ezt helyettesítő okmány

- lakcímkártya

- adókártya

- 1 darab közüzemi számla a befizetést igazoló bizonylattal, mely a személyigazolványban feltüntetett állandó vagy ideiglenes lakhelyre szól (utolsó havi)

- munkáltatói igazolás (saját formanyomtatvány)

- bankszámlakivonat utolsó 3 havi

- Alaprajz a lakásról

- teljes hiteles tulajdoni lap 30 napnál nem régebbi

- 90 napnál nem régebbi térképmásolat

- Földhivatal által érkeztetett adásvételi szerződés

Fentieken kívül egyedi adottságok miatt kellhet más is.


Bankfüggetlen tanácsadó vagyok és díjmentesen szívesen segítek. Írj privit, ha szeretnél gyorsan, problémamentesen hitelt intéztetni. Ügyfeleim csak egyszer mennek a bankba és hitelösszegtől függően tudok egyedi akciót intézni, tehát lehet, hogy a kezdeti díjakból olyat is ki tudsz kerülni, amit az "utcáról önállóan fiókba betérők" nem kapnak... Egy email semmibe nem kerül, írj! :)

hitel.evi@gmail.com

2010. febr. 10. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget, de már megvan a bank is, meg az emberünk is aki segít, csak olyan gyorsan mondott és olyan sokmindent, hogy nehogy valami elkerülje a figyelmemet.
2010. febr. 10. 22:43

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!