Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Skrill számlámon van pénz, de...

Skrill számlámon van pénz, de nem tudom kivenni a Skrill-kártyámmal ATM-ből a pénzem. Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés
Már több banknál próbáltam, de olyasmiket ír ki az ATM, hogy "az ön bankja nem elérhető", ill. "nincs elegendő összeg a számláján". (Kevesebbet akarok kivenni, mint ami rajta van) A bankokban nem értenek vagy nem akarnak érteni a Skrill-hez. Tudna ebben valaki segíteni, mi lehet a probléma? (A kártya érvényesítve van.) A neten több helyen olvastam, hogy bármelyik ATM-ből lehet kivenni vele pénzt.

2015. márc. 10. 20:51
 1/3 anonim ***** válasza:
Elvileg mindegyiknél működnie kellene de nekem is volt már olyan hogy nem működött,általában unicreditnél szoktam kivenni ott még mindíg működött ha jól rémlik.
2015. márc. 10. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm, majd megpróbálom!
2015. márc. 11. 07:05
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha jelzed telefonon nekik akkor biztos tudnak segíteni. Emailben soha ne írj a skrill supportnak, mert akkor soha nem kapsz választ.
2015. márc. 11. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!