Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Csomagkülő cégnél kártyás...

Szalayadel kérdése:

Csomagkülő cégnél kártyás vásárlás esetén, visszaküldött áru visszatérítése, közben lejárt kártyára. Az összeg elutalva, a mobil értesítés kb. óránként jelzi a"sikeretlen" -t, a bank és a cég között pattogok, mi a megoldás?

Figyelt kérdés
2019. jan. 6. 10:13
 1/6 anonim ***** válasza:
Bank, én letiltott kártyára is kaptam már visszatérítést, ahogy annak lennie is kell, itt a bankkoddal van bibi
2019. jan. 6. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
nekem nincs ilyen szerencsém,kaptam még ötleteket a"bankomtól", hogy milyen számokat hívjak, és intézzem el én!mossák kezeiket,náluk nincs a labda
2019. jan. 7. 14:40
 3/6 anonim ***** válasza:
Van felügyeleti szervük ;)
2019. jan. 7. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
a bank hibázott, de bizony nem volt egyszerű az elintézése.kitartónak kellett lennem, le akartak rázni
2019. jan. 20. 16:34
 5/6 anonim ***** válasza:

Szuper :)

Melyik bank volt?

2019. jan. 20. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
OTP
2019. jan. 21. 09:19

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!