Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » CCC cipőbolt. Problémám volt...

CCC cipőbolt. Problémám volt egy csizmával, de a reklamáció el lett utasítva. Hogyan tovább, van esélyem?

Figyelt kérdés

Szóval, október 1-jén vettem egy bokacsizmát, amit 31-én vissza is kellett vinnem, mert hátul a varrás mentén elkezdett szakadni, kívül!

Van másik lábbelim is, nem volt olyan rossz idő sem, alig pár napot tudtam hordani és szétment. Még a talpán sem látszik a használat igazán.


Nem vagyok egy nagy reklamálós, megmondom őszintén nem is nagyon szoktam visszavinni semmit, de ezt azért túlzásnak érzem, hogy egy hónapot nem bírt ki, szerintem tök egyértelmű, hogy nem volt rendesen eldolgozva, vagy egyszerűen silány. 13.995 Ft volt egyébként.


Visszavittem az üzletbe, ahol mondták, hogy ott helyben nem csinálhatnak semmit, csak jegyzőkönyvet írnak és elküldik bevizsgálásra.

Ez meg is történt, tegnap meg is kaptam az SMS-t, hogy elutasították a reklamációmat, mivel nem rendeltetésszerűen használtam, menjek be az üzletbe.

Be is mentem, ahol elolvastam a szakvéleményt… az én hibám teljes mértékben, hogy a csizma tönkrement, ugyanis ők tudják, hogy én nem használtam cipőkanalat, folyton letapostam a csizmát, ezért kívülről elszakadt.


Fellebezhetek, stb.

Menjek x városba, ott panaszkodjak bla bla.

Leírták ismét amit mondtam, mivel nem fogadtam el, csizmát visszakaptam és ezzel lezárult az ügy. Ha akarok valamit, menjek ahova akarok.


Tényleg ennyire szánalmasan kell ezt kezelni?

Nem követelőztem, nekem mindegy lett volna, ha visszaadják a pénzt, kicserélik egy másik termékre, de abba is beleegyeztem volna, ha megjavítják, természetesen úgy, hogy az normális legyen. Kaptam a nagy semmit.


Érdemes ezzel bárhová is fordulni? Fogyasztóvédelemhez?

Nem állok jól anyagilag, nekem minden ilyen kiadás számít, kicsit nonszensznek érzem…


2022. nov. 5. 12:43
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Fogyasztovedelem.
2022. nov. 5. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Szerinted nekik online is lehet írni, vagy mindenképpen egy postai levelet küldjek?

Írjam le a történetet, esetleg mellékeljem az üzletben kapott papírokat?

2022. nov. 5. 13:22
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Mellékelj minden információt, dokumentumot amit kaptál, hogy hatékonyan segíteni tudjanak.
2022. nov. 5. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Nem tartozik a fogyasztóvédelemre! Ennyi, ők is lepasszoltak.

Magyarul rágja meg a sz@rt a kis pornép, úgy sincs igaza.

2022. nov. 10. 12:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!