Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Utánvételen a vevőnek problémá...

NzeDge kérdése:

Utánvételen a vevőnek problémája akadt a készülékkel és vissza kéri a pénzét. Nekem lehet bajom belöle, ha nem küldöm vissza a pénzét, mert nem találom jogosnak a kifogását?

Figyelt kérdés
A készüléket egy ismert oldalon hidettem,20 ezres értékben adtam el postán mivel a vevő erősködött, hogy mindenképp utánvétellel adjam,mivel nem megoldható a személyes találkozó.Hagytam magam rábeszélni.Feladtam és másnap hívott, hogy nem kell neki a készülék semmi pénzért mert nem tetszik neki a készülék hátulján lévő hiba.( amit pedig telefonba mondtam neki és az internetes oldalon is tisztán látszódik az egyik képen)Most követeli vissza a pénzét, de én ebbe nem szeretnék beleegyezni, második hívásra pedig meg is fenyegetett.Lehet ebből valami bajom? Nem szeretnék kockázatot vállalni, hogy kifizettem a csomagot amit vissza küld és esetleg nem lesz benne semmi...stb

2012. nov. 18. 15:55
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Mond meg neki, hogy te korrekt voltál és tudod a bíróságon is igazolni, hogy nem hazudtad el a hibát. Mond meg azt is hogy nagyon nem szereted ha fenyegetnek. Küldje vissza az árut és ha megkaptad, visszaküldöd a pénzt. Nyugodtan mondhatod neki, hogy te becsületes vagy, és nem fogsz abba a hibába esni mint oly sokan. Hogy visszaküldöd a pénzt, de az árut sosem látod vissza. Ha nem tetszik neki az ajánlatod, akkor menjen a bíróságra, örömmel elmész te is..

Szépen, normális hangon elmondod neki, majd ha ordibál, csak leteszed a telefont..

2012. nov. 18. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm, hogy válaszoltál.Szerintem azt a megoldást fogom választani, hogy nem törődök a fenyegetéssel,hagyom hogy menjen minden a maga útján,.Úgy gondolom,hogy korrekt voltam, és nem érzem,hogy bármi félni valóm lenne.Szerintem a vevő is inkább saját magára dühös!
2012. nov. 18. 16:21
 3/8 anonim ***** válasza:
25%

internetes vásárlásnál, ha 8 napon történt a reklamáció, köteles vagy visszaadni a pénzt!


[link]

2012. nov. 18. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Véleményem szerint ez nem passzol az én (idézőjelben) ügyletemhez..Nem egy webshopot nyitottam..Szerződésről meg ne is beszéljünk.
2012. nov. 18. 18:57
 5/8 anonim válasza:
Igaza van a kérdezőnek. A 8 napos visszavásárlási kötelezettség csak cégeknekvan. Magánszemélyeknél ez nincs. A visszaküldést meg szerintem hagyd, De csak akkor, ha tényleg minden hibáját leírtad a készüléknek és fényképeken is látszottak a külső hibák
2012. nov. 19. 05:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Egyetértek én is. Te nem voltál megtévesztő, korrektül elmondtad mi a hibája a terméknek, ennek ellenére ő megvette, miközben tudott róla. Ennyi. Innentől kezdve az ő hibája, nem a tiéd. Garancia meg nincs.
2012. nov. 19. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Más egy hibát leírni ,lefényképezve látni és más saját szemeddel látni! A helyes eljárás az lett volna a vevő részéről,hogy a csomag érkezésekor megnézi az árut és ha nem tetszik nem veszi át.Ennek ellenére én visszavenném ,de csak az áru átvétele után ,és ha minden rendben van utalnám a pénzt.A procedúra költsége -ha van- őt terhelné!
2012. nov. 19. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a hasznos válaszokat mindenkinek. :)
2012. nov. 19. 14:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!