Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Betöréses lopás. A biztosító...

Betöréses lopás. A biztosító az 1milliós káromból 300ezer ft-ot fizetett ki. Ez normális?

Figyelt kérdés

A biztosítónál 7milliós ingóságbiztosításom volt. Megkérdeztem, hogy mi van az ingóságban benne, amikor kötöttük. Az ügyintéző annó azt mondta, hogy az, ami az ingatlanban benne van. Gondoltam, ha van gyémántgyűrűm, akkor ezt be kell biztosítani (de nem volt ilyen gyűrűm... :(( ), de azt is gondoltam, hogy mindenkinek van minimális ékszere, így az tuti benne van az ingóságban. ráadásul, amikor soroltam az ingóságom, akkor az ékszereimet is említettem, ezért is kötöttük 7millióra a lakás ingóságbiztijét, mert összegeztük, hogy mink van és kb. ennyit számoltunk össze... Külön kértem az ügyintézőt, hogy a biztiben legyen benne betöréses lopás is. Bele is tette.

Mikor káreseményünk keletkezett kiderült, hogy az ingóságbiztosításunk csak háztartási vagyonrészre szólt, mert az ügyintéző csak azt xelte be, a többit nem pl. az ékszert, pedig logikus, hogy betörésnél az ékszert tuti elviszik, mint ahogy el is vitték.

Betöréses lopásnál nem fizetik ki a rongálást, mert vandalizmusra nem kötöttünk, csak betöréses lopásra...

Tehát sokkolt az ékszer és a rongálás, de úgy voltam vele, hogy a háztartási ingóságot kifizetik, az 1millió, már annak is örülök és arra legalább be voltunk biztosítva...

Erre az 1millióból 300ezerrel szúrták ki a szemem...

Senki nem tájékoztatott semmiről a kár óta. Az utolsó beadott papír után 15 napjuk volt a fizetésre, ehhez képest ezt a 300ezret 2 hónapig vártuk...

Hihetetlen.... A biztosító mindent megtehet?

Ja, kötvényt módosítottunk ingóság kárra 2 hónapja. Azóta semmi reakció tőlük. Az éves díjat 2szer levonták, arra hogy visszautalják amit kétszer vettek le, 2 hetet vártunk...


2011. máj. 28. 19:25
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%

A biztosítónál az a jó ügyfél aki fizet és nincs kára!

Mikor a biztosítónak kéne fizetnie akkor lapítás van és néma csend, hátha feladod.


NE ADD FEL! Reklamálj, követelőzz, anyázz, fenyegetőzz hatósággal. Csak ez működik sajnos...

2011. máj. 28. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:

jelen panaszoddal bizalommal fordulj, a

[link]

Ügyfélszolgálatához (Biztosító társaságok, felügyeleti szerve)

[link]

vagy:

[link]

2011. máj. 28. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:

köszi az eddigi hozzászólásokat.


Bementem a biztosítóhoz, írtam egy panaszlevelet. Egész kulturáltra sikeredett, pedig legszívesebben nyomdafestéket nem tűrve hordtam volna le őket.

Egy barátnőm a PSZÁF-nél dolgozik 10 éve. Felajánlotta, hogy szívesen segít, de igazság szerint nekem elég lenne, ha normálisan kártalanítanak. Amúgy azt is mondta, hogy csak az eljárásra tehetek panaszt, arra, hogy 2 hónapig kussoltak, mire fizettek.... Az összeg miatt máshova kell menni, majd megnézem a linkeket, amiket küldtetek...

De döbbenet, hogy mit meg nem mernek tenni... Képtelen vagyok napirendre térni felette.....

2011. máj. 28. 22:24
 4/16 Sovcsik Krisztián ***** válasza:

Minden biztosító más és más.

Van aki nem szeret fizetni, van aki keveset fizet.

Eddig én 2 lakásbiztosítóról hallottam kevés panaszt ez pedig a Generali és az Aegon.

A másik pedig, hogy ezért keress alkuszt, aki a te megbízásodból köt szerződéseket és nem a pénzintézetéből és tud képviselni téged velük szemben.

2011. máj. 29. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:

köszi. Most már késő okosnak lennem sajnos... Az előző lakásbiztim alkuszon keresztül kötöttem, elrontotta, így nem fizette ki a biztosító, hogy a jégeső összetörte az üvegteraszt. Hosszú lenne elmagyarázni, de a lényeg, hogy amikor megkötöttük, akkor megmutattam és azt mondta, erre is érvényes a biztink...


így hiteltanácsadó révén bementem az első bankfiókba és megkötöttem az új biztink....

ezzel is ráfaragtam.

Rengeteget foglalkoztam a biztikkel most, hogy pórul jártam és én is azt tapasztaltam, hogy a Generali az egyik legdrágább, de a legkorrektebb is a kárrendezés esetén...

Most úgy döntöttem, hogy a következő biztosításom majd én megkötöm magamnak...

Végzettségem eddig is volt hozzá, lehetőségem is lett volna, de úgy gondoltam, hogy nincs időm megtanulni, ami a biztosításhoz kell. Mire a végére érek a kálváriának, addigra profi leszek belőle....

De ez sajna a jövő, nekem pedig a jelenben kell ebből a helyzetből a legjobbat kihoznom...

2011. máj. 29. 13:33
 6/16 anonim ***** válasza:

A betlop midig szívás. Sajnos én sem győzöm hangsúlyozni hogy feltételt kell olvasni. Védelmi szint miatt sem fizetnek, ha nem megfelelő, az ékszer sehol nem alap, a kp-sem, és a festmény a falon sem alap!

Őszintén sajnálom hogy ennyire ráfaragtál eddig. Én a Generalinak dolgozom, ennek ellenére nekem is van ügyfelem akinek nem bántottam a lakásbiztosítását mert eddig nem volt szükséges. Az Aegon szerintem is jó, de azt mondják kevesebbet fizet a károkra. Pár forinttal lehet hogy olcsóbb. De Te most fizetted meg a legdrágább biztosítást mert nem volt korrekt. Te mondtad késő okoskodni a dolgon. Sajnos saját károdból tanulsz.

Itt azért megnézheted mi mindenre jó egy lakásbizti ha jók a csomagok

[link]

És szerintem is csapkodd az asztalt, csak előtte olvasd el a feltételt, hogy van e mire csapkodni...

És azért mert valaki alkusz nem biztos, hogy képviseli az érdekeid pedig azt kellene. És nálunk is van olyan akinek fingja sincs a biztosításokról pedig ott dolgozik. Sajna híg a szakma...

2011. máj. 30. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:

Sajnos, most Te is pont úgy jártál mint a legtöbb ügyfél: a rossz tapasztalat miatt úgy érzi becsapja a biztosító.


Pedig a Te esetedben sem történt más: nem megfelelően volt az ajánlat felvéve (a kiemelt értékek nem tartoznak az alapkockázatokba), és nem volt kellően alapos a tájékoztatás (mi a vandalizmus kockázat).


Nem kell kiemelni ilyent, hogy melyik a jó biztosító és melyik a rossz. Csak jól felvett ajánlat és rosszul felvett ajánlat létezik. Mert amit az ajánlatban vállal a biztosító, azt teljesíteni köteles, és teljesíti is ebben nyugodt lehetsz.


"azt mondta az ügyintéző, hogy benne van". Nem érdekel ez senkit, hidd el. Az érdekeljen mi van a "Biztosítási feltételekben". Fogadni merek azt soha el sem olvastad... Pedig ez a Te felelősséged és nem az ügyintézőé.

2011. jún. 1. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:

"Mert amit az ajánlatban vállal a biztosító, azt teljesíteni köteles, és teljesíti is ebben nyugodt lehetsz."


a leghatalmasabb probléma, hogy nem teljesítette... A határidőt sem tartotta be, amin belül jelentkeznie kellett volna, nem tájékoztatott sehogy....


A biztosításban a háztartási ingóság 5,5millióra volt biztosítva és az ügyféltájékozató szerint újravásárlási értéken kellett volna fizetnie a cuccokat...


A rendőrségi jegyzőkönyv alapján ez a rész 1millió ft volt, nem pedig 300ezer ft...

2011. jún. 1. 20:51
 9/16 Sovcsik Krisztián ***** válasza:
Rákérdezhetek? Csak nem Allianz?
2011. jún. 1. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
nem az Allianz... bár róla is hallottam "jókat".
2011. jún. 2. 15:51
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!