Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Hol tudok panaszt tenni,...

Hol tudok panaszt tenni, illetve felvilágosítást kapni a Generali Biztosítónál lévő hitelfedezeti biztosításom miatt?

Figyelt kérdés
Egyszerűen hónapok óta nem intéződik a hitelfedezeti biztosításom, közben munkanélküli vagyok még mindig. Persze hátralékot nem törlesztenek helyettem, már fél éve húzódik és mire munkát találok eláshatom magam, annyi adósságom lesz. Felháborító amit ezek művelnek.
2009. okt. 29. 10:39
 1/7 anonim válasza:

Pontosítsunk!

Hitelfedezeti biztosítás: A bank e nélkül nem ad hitelt! Arról szól, ha meghalsz vagy lerokkansz, "x" összeget kifizet helyetted a biztosító. Hitelszerződés kötéskor íratták alá veled!

Törlesztésvédelmi biztosítás: munkanélküliség esetén fizet "x" hónapig "x" összeget. Feltétele, hogy bizonyítanod kell, nem a te hibádból nincs munkahelyed. Leépítés volt, tönkrement a cég ahol dolgoztál. A közös megegyezésre nem fizet. Elég drága biztosítás. Én havi fél milla alatti jövedelemnél nem kötnék, ebbe még belefér a költsége.


Azt a személyt hívd fel aki aláírta a hitelszerződésed!

2009. okt. 29. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Ez egy személyi kölcsön volt, és amikor vettem még fel hozzá akkor ajánlották ezt a biztosítást. Nem volt kötelező tartós munkanélküliség v betegség esetére szól. Nem is akartam akkor megkötni, nem hittem hogy leszek ilyen helyzetben, de a Generali irodában mindenki csak bujkál és félrebeszél, nemlétező telefonszámokat adnak meg, hogy ott érdeklődjek. Fel vagyok háborodva, itt mindenki megtehet mindent!
2009. okt. 30. 08:19
 3/7 anonim ***** válasza:

PÁSZF-nél tegyél panaszt.

Ha járna a pénz, akkor érthetetlen miért nem kapod meg.

2009. nov. 12. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim válasza:

Szia! Érdekelne, hogy mi lett a végkifejlete a dolognak, ugyanis mi is így jártunk. Itt bővebben elolvashatod, mi történt: www.hazszuletik.blogspot.com

Eddig mindenki azt mondja, hogy jogosan utasított minket vissza a generali, viszont számunkra nagyon sok a nem egyértelmű dolog a szerződésben. Emellett van egy áruhitelünk is, amit elvileg tegnap kellett volna, hogy visszatérítsen a bank, mivel szerződésben le van írva, hogy a hiánytalan (dokumentumok kapcsán) panaszfelvételtől számított 15 napjuk van téríteni...

2010. jan. 20. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:
Ja, gondolom már megjártad az utat, de a PSZÁF -ha szerződéssel kapcsolatos problémád van, vagyis mondjuk szerződésre hivatkozva nem fizetnek- akkor nem foglalkozik az üggyel.
2010. jan. 20. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Azóta, mivel minden lehetséges helyen, banknál, biztosítónál, PSZÁFnál panaszt tettem, dec. elején a hitelszámlámra utaltak 4havi törlesztőrészletet. Ennyi történt, azóta semmi.
2010. jan. 21. 13:22
 7/7 anonim válasza:
Örülök, hogy sikerült fizettetni velük! Nálunk ma volt egy biztosítási szakértő, szerinte abba lehet kapaszkodni, hogy nincs konkrétan meghatározva, hogy napra pontosan 6 hónap, esetleg tárgyhónap az általuk meghatározott 6 hónap várakozási idő, ami esetünkben 9 nap híján nincs meg, viszont mikor párom munkanélkülire ment, akkor már a 6. havi biztosítás ki volt fizetve...Az illető szerint sokszor arra mennek a biztosítók, hogy úgysem reagáljuk le a dolgot, úgysem teszünk az ügy érdekében semmit, max szídjuk őket...Jól tetted, hogy bepanaszoltad őket!
2010. jan. 21. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!