Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Az egyik biztosító társaságnál...

Az egyik biztosító társaságnál dolgozok, mint üzletkötő. A névlistámat már feldolgoztam és az ötletekből is kezdtem kifogyni a névlistám bővítésére. Valakinek valami ötlete? Hol tudom megtalálni a célpiacom?

Figyelt kérdés

2014. márc. 24. 13:45
 1/6 anonim ***** válasza:
50%
A célpiacot nem megtalálni kell, hanem felmérni még a tevékenység megkezdése előtt. Ha nem reálisan mérted fel, akkor jön elő a fenti probléma (általában a hozzád hasonló kényszer vállalkozóknál)
2014. márc. 24. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Mr.Nagymenő.Mit tudsz te rólam,hogy ilyen következtetéseket vonsz le?
2014. márc. 24. 14:55
 3/6 SzarvasLászló ***** válasza:

Mint kollégád válaszolok:


-biztosítással nem oldható meg minden (van amire jó és van amire nem ez a megoldás, nem kell tukmálni mindent mindenkire, meg egyébként se kell tukmálni)

-keresd meg a biztosításaitok specialitásait

-a net a segítőd: keresd meg hozzá azokat, akiknek ez jó lehet


Pusztán jó szándékkal írom: ha már itt elakadsz, akkor nem biztos, hogy Neked ezen a pályán sok babér fog teremni.


Azért sok sikert!

2014. márc. 24. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Először is:

-nem szeretnék mindent biztosítással megoldani,nem is áll szándékomban

-az első hozzászólónak,csupán a stílusában találtam némi kivetnivalót,ugyanis sérti az önérzetem

-talán lehet hogy nem vagyok annyira tapasztalt "régimotoros" mint ti,de már több mint 3 éve csinálom kisebb nagyobb sikerrel,most egyszerűen leállt minden.

Másodszor:

-Köszönöm a jókívánságokat Szarvas László,teljes mértékbe egyet tudok érteni,hogy személyreszabottan sokkal hatékonyabban lehet dolgozni

-Igazából ide,személyes tapasztalatokat,praktikákat vártam,amit használtok/használtatok és működik.

2014. márc. 24. 15:34
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem tartom magam nagymenőnek,igaz többször annyi ideje foglalkozok vállalkozásokkal (bele értve a fejlesztésüket is), mint aktívan Te dolgozol benne.


Mindösszesen, mint a tipikus hibát írtam le, pláne egy olyan vállalkozási területen, ahol jellemző a kényszervállalkozások magas aránya, a foglalkoztatási sajátosságok miatt.


A "Hol tudom megtalálni a célpiacot?" kérdés egyértelművé teszi, hogy nem vagy tisztába a vállalkozásod (közvetített terméked) piaci helyzetével, amire még rá is erősítesz, azáltal, hogy azt amit igazából már egy ilyen jellegű üzleti szolgáltatás tervezésnek a kezdetén megtehettél volna, amit leírt a kollégád, vagyis megnézd mi lenne a termék amit el kellene adni és megnéznéd, hogy - "a ki erre a vevő?" piacelemzést talán csak most fogod, egy fórumon adott válasz alapján elvégezni.


Ha ezt korábban, még a vállalkozóid kiváltása előtt megtetted volna, vagy lenne több, más bevételi lehetőséged, nem is biztos, hogy szükséges lenne ezen a kérdéskörön aggódnod.


És akkor talán nem több-kevesebb sikerről beszélnél és nem kellene kiírnod a kérdést. Erre utaltam az első hozzászólásban is.


De mint mondtam, ez tipikus jelenség, pláne az ügynöki és kényszervállalkozói tevékenységek révén.


Ha meg nem lennél kényszervállalkozó, nem aggódnál a célpiacod miatt, hanem váltanál másra, vagy a más jellegű lehetőségeidből származó bevételeid mellett, nem jelentene problémát a névlista szűkössége. Ez ennyire egyszerű.


Az, hogy ez az önérzetedet sérti arról nem tehetek. De az sem feltétlen nyerő ezen a szakterületen, mivel negatív véleményekkel, elutasító válaszokkal nap, mint nap találkozol (ezt mint volt biztosítós is mondom)és valóban az erőltetett értékesítési kényszer sok jóra nem vezet ezen a piacon.


Egy jelenégre hívtam fel a figyelmet, ennyi történt, amivel nem vagy egyedül. Ha ezzel megbántottalak, akkor elnézésedet kérem, de szerintem gondold át reálisan az üzleti tevékenységedet.

2014. márc. 24. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Az ajánláskérésen kell erősítened, akkor sosem fogysz ki a címekből.

Ismerek olyan üzletkötőt aki még csak most kezdte el feldolgozni a 2012-es ajánlásokat, mert egyszerűen nem bírja lejárni annyit kap. Egyébként semmi különös nincs abban ahogy dolgozik, annyira megnyerő, h önként adják neki szinte a címeket.

Valahol szerintem érződik az üzletkötőn, hogy azért "segít" mert el akarja adni a termékét, vagy szívvel-lélekkel teszi a dolgát.


Addig is, amíg ezt el nem sajátítod, próbálkozz hideg címekkel jobb híján, listákat sok helyen tudsz venni.


Az is jó, amit az előttem válaszolók írtak, h egy leszűkített célcsoportra koncentrálsz, és te azoknak leszel a specialistája. Nem lehet mindenki az ügyfeled.

2014. márc. 25. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!