Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Szeptemberben becsapott...

Szeptemberben becsapott hozzánk a villám. A biztosító azt mondta nem volt villám a mi körzetünkbe. Így nem fizetnek. A legnagyobb kár a kombi kazánban keletkezett, ami alaphangon 200000 ft-ba kerül. Lehet valamit tenni?

Figyelt kérdés
2014. okt. 31. 08:30
 1/7 anonim válasza:
Szakértői véleményt kellett volna csináltatnod, ami bizonyítja, hogy villámcsapás okozta a kárt.
2014. okt. 31. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Fellebbezni, ha ez sem válik be, akkor pert indítani a biztosító ellen. Ilyenkor kirendelt szakértők utána néznek hivatalos utón, hogy ahol a ti lakásotok van, tényleg volt azon a napon /órában villámlás. Ezt utólag könnyen ki tudják deríteni.

Ha volt, akkor megnyertétek a pert. Ha nem volt, akkor + költség kiadás a részetekről mert a per költségét mindig a vesztes fél fizeti meg.

2014. okt. 31. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
A szakértői vélemény nem kėső így 1 hónap után?
2014. okt. 31. 08:57
 4/7 A kérdező kommentje:
Ja és az a legbosszantóbb,hogy nem küldtek ki senkit,hogy felmérje a kárt!
2014. okt. 31. 08:59
 5/7 anonim ***** válasza:
A viharkároknál első körben azt nézik meg, volt-e vihar. Ha nem volt, akkor el is utasíthatják azonnal. Biztos pontos dátummal jelentettétek a kárt? A ti érdeketekben próbáljatok meg utánanézni annak a viharnak és bizonytani, hogy volt, ez az első. Akár a meteorológiai szolgálattól is lehet kérni ezt az infót. Ha szükséges, a PSZÁF-nek lehet írni egy panaszt, azt rettentő komolyan szokták venni és soha nem utasítják el, csak akkor, ha tényleg nincs jogalapja. Ha a kazánt nem javíttattátok meg, egy hónap után is fel lehet mérni a kárt. Ha használnátok/javíttatnátok, akár saját költségen is, de ha nem sos, akkor én megírnám azt a jól megfogalmazott, alátámasztott PSZÁF panaszt, arra 30 napon belül válaszolniuk kell.
2014. nov. 3. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Köszi a választ nagyon hasznos volt.Természetesen rögtön jelentettük.Ezen a héten fogják kicserélni,mert nem lehet javítani teljesen leégett benne két panel.Azért ez felháborító,hogy fizetem a biztosítást és ha kár keletkezik,szóba sem akarnak állni velem.
2014. nov. 3. 09:22
 7/7 anonim ***** válasza:

minden biztosítási esemény káresemény, de nem minden káresemény biztosítási esemény.


"1000 méter" szerepel a levélben?

melyik biztosító? mikor lett kötve a biztosítás?

2014. nov. 5. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!