Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Hova vigyem vissza garanciával...

Hova vigyem vissza garanciával a Toshiba márkájú laptopomat, ha azóta megszűnt a bolt, ahol vettem?

Figyelt kérdés
2015. júl. 19. 16:40
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
A garancialevélen biztosan vannak szervizek felsorolva.
2015. júl. 19. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

A garanciát az biztosítja, aki behozza az országba a készüléket.


Tehát ha olyan kereskedőtől vásároltál, aki a hazai disztribútortól szerzi be a készletét, akkor nincs gond, mehetsz a hazai márkaszervizhez.


A bukta akkor van, ha olcsójánoséktól vásároltál, azaz olyan helyről, ahol a többi piaci szereplőnél kicsit olcsóbban lehet megvenni a műszaki cikket, viszont nem itthonról szerzi be a termékeket. Ezeknél a cégeknél az adott cégnek kell(ene) a garanciát vállalnia, de ez általában akkor sem nagyon működik, amikor működik a cég.

2015. júl. 19. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
vidd be egy márkaszervízbe, és a gyári szám alapján úgy is beazonosítják a garanciát, és viszik is szerelni ;)
2015. júl. 21. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
de ugye fontos, hogy LG márkaszeríz legyen ;)
2015. júl. 21. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

[link]

keresgélj itt

2015. júl. 23. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!