Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vásároltam egy terméket amira...

Vásároltam egy terméket amira 3 év garancia van, de a blokk nincs meg. Csupán a garanciajeggyel is igazolhatom? Vagyis érvényes a garancia?

Figyelt kérdés
2010. júl. 19. 18:53
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem
2010. júl. 19. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
előfordulhat, ha sorszámozott a termék pl laptop szériaszámmal v. telefon imei-vel
2010. júl. 19. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

A jótállási jegyen szerepel a készülék tipusa,

Gépazonosító szám,

gyártási szám

2010. júl. 19. 20:14
 4/4 anonim ***** válasza:
Hívd fel a szervizt, és ott megmondják. Nekem is volt hasonló gondom egy készülékkel, a blokkom nem volt meg, de a garancia szelvényt kitöltötték a vásárláskor, rajta volt a pecsét és a dátum is. Megcsinálták garanciálisan.
2010. júl. 20. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!