Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi az oka annak hogy felhívom...

Mi az oka annak hogy felhívom a mobilszolgáltató ügyfélszolgálatát és több mint egy órát várni kell mire tudok beszélni valakivel?

Figyelt kérdés
Ez olyan mint amikor tízezerért megveszed a bkv bérletet és nem jön a busz,vagy késik,vagy nincs rajta fűtés stb.
2020. jan. 2. 15:36
 1/8 anonim ***** válasza:
81%
Mert kevesen vannak akik felveszik a telefont. Ültem a túloldalon, igaz nem én beszéltem, de így is hallottam sok érdekes beszélgetést. Nem sokan bírják ezt hosszútávon.
2020. jan. 2. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
74%
Kevés az ügyintézö és a sokan hívják a vonalat.
2020. jan. 2. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
#1-es és miért vannak kevesen?Csak nem minimálbért keresnek és otthagyják?Mondjuk havi százezerért én sem csinálnám.
2020. jan. 2. 15:43
 4/8 A kérdező kommentje:
#2-es és kik nincsenek kevesen ebben az országban?
2020. jan. 2. 15:46
 5/8 anonim ***** válasza:
57%
Nem feltétlen minimálbért kapnak, de a legtöbb embernek nem ez az álommunkája, másrészt azért (is) vannak kevesen, mert a cégnek csak ennyi emberre van kerete ezen a poszton.
2020. jan. 2. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

"Ez olyan mint amikor tízezerért megveszed a bkv bérletet és nem jön a busz,vagy késik,"


Nem, ez nem olyan, ugyanis a mobilszolgáltató ügyfélszolgálatát INGYEN hívhatod (saját vonalról)


És igen, vannak időszakok - pl. 2 ünnep között - amikor megnövekszik a hívások száma és kevés az ügyintéző.

2020. jan. 2. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 Estádio de Felchút ***** válasza:
Mert sok az értetlen marha, aki nem tudja használni a self-service-t.
2020. jan. 2. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
100%

Oh, hát ennek sok oka van. Mert NAGYON sok ember minden hülyeséggel betelefonál, és foglalja a vonalat. Mert kevés ember bírja épp ésszel azt, hogy reggel bemész azért, hogy segíthes megoldani az emberek problémáit, és már az első 3 hívásnál elküldenek a k. va anyámba, ezért folyamatosan emberhiány van. Mert a legtöbb ember nem érti meg, hogy az ügyintéző nem az atyaúristen és a mindenható, őt is köti a munkahelyi szabályzat, és azért mert egy ügyfélnek úgy áll fel, amit egyszer nem tehet meg, azt nem teszi, és persze a kedves ügyfél ordít vele.. Volt ebből már fél órás hívás is, és nem, sajnos nem bonthatod a vonalat, hanem tizedjére is el kell mondanod a visítozó tajparasztnak. Sokan rossz menüpontot választanak, ami egy kis odafigyeléssel elkerülhető lenne, de persze ha elmondjuk neki, hogy át kell kapcsolni, akkor ismét kezdődik a hosszú percekig tartó hiszti. Rengeteg van, soroljam még? Tehát nagyon sok esetben nem az ügyintéző a hibás.

Csak zárójelben jegyzem meg, hogy egy ügyintéző minél hamarabb le kell rendezzen egy hívást, ha feleslegesen locsog, akkor leba. szódik.

Nem azt mondom, hogy minden ember szent egy ügyfélszolgálaton, viszont az esetek túlnyomó részében bizony a betelefonálók is hibásak a vonalak zsúfoltságáért.


Egy ügyfélszolgálatos ;)

2020. jan. 11. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!