Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Járt már valamelyikőtök úgy,...

Járt már valamelyikőtök úgy, hogy rendelt az Auchantól és a leszámlázott és kifizetett áruk egy része nem volt benne a csomagban?

Figyelt kérdés

Utánvéttel rendeltünk vidékre, kihozta a futár, sértetlen volt a csomag, kifizettük az utánvétet, megkaptuk a csomagot, elment a futár és a csomag kibontásakor derült ki, hogy több termék nincs benne a csomagban. Telefonon hívtam a futárt, neki 1 csomag szerepelt a rendszerben a számlázott utánvéti összeggel. Beszéltem az Auchan telefonos ügyfélszolgálatával, ott azt mondták, írjak e-mailt. Az e-mailre rendszerüzenet érkezett válaszként, 30 napos ügyintézési határidővel.

Járt már így valamelyikőtök, hogy nem volt benne a csomagban a számlázott és kifizetett termékek egy része?

Hogy oldódott meg az ügy és mennyi időn belül?



2021. jan. 14. 11:42
 1/1 anonim ***** válasza:
36%
nem
2021. jan. 14. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!