Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Az miért van, hogy a bolt...

Az miért van, hogy a bolt mást ír emailben, mint a futárszolgálat?

Figyelt kérdés

ecipő.hu oldal.


Üdvözlünk!


Ezúton értesítünk, hogy a 123456789 sz. megrendelésed feladásra került.


A csomag útját online nyomon követheted az alábbi csomagszám segítségével: 123456789 .


A küldemény GLS futárral történő kézbesítése kb. 2-3 munkanapon belül megtörténik.



a gls csomagkövetőnél meg azt írják, hogy a csomagot felvették az adatbázisba, de még nem került átvételre. Ezt írja már 3 napja.


2021. ápr. 8. 10:47
 1/2 anonim ***** válasza:

Ez nagyon tipikus a webshopoknál, hogy "megnyugtassák" a vevőt, hogy történik valami beregisztrálják online a csomagfeladást (ugye ők nem becipelik a raktárba a csomagokat hanem kimegy hozzájuk és felveszi a futár). És ezzel párhuzamosan megy neked az automatikus e-mail.


A futárszolgálat meg - valamiért - nem vette még fel a csomagot, azért jelzi, hogy csak felvették a megrendelést.

2021. ápr. 8. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Áhh értem. tehát csak írogatnak, ferdítgetnek... Gondolom meg lett rendelve a futár, majd jön valamikor, aztán küldte az emailt, hogy átadva. Mert már a futárra vár, tehát már a futár idejét számoljuk :D
2021. ápr. 8. 13:44

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!