Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi van akkor ha egy E-bay...

Mi van akkor ha egy E-bay eladó visszautalja az összeget mert nem érkezett meg a terméke, de a szállítási költséget nem számolja bele? Ezért lehet reklamálni E-bayen?

Figyelt kérdés
Van egy eladó, akinek nem érkezett meg a terméke,és elég kemény szállítási díjat fizettem érte, viszont nem ajánlott küldemény, nincs nyomkövetési szám. A feladási díjat viszont nem akarja visszautalni. Ha beérkezett a termék ára, de a szállítási költség nincsen benne, akkor lehet ettől függetlenül vitát nyitni? Vagy mi a teendő ilyenkor? Le kell nyelni a békát, hogy akkor azt a pénzt megtartotta?
2021. ápr. 27. 18:49
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Megtartotta? Talan inkabb kifizette a szallitasra, nem? Val'szeg o sem kapta vissza a szallitotol mert akinek o fizetett, az szallitott, csak aztan valahol a magyar postan eltunt a cucc...
2021. ápr. 27. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Reklamálni mindenért lehet, veszíteni nem fogsz vele ha megpróbálod. Majd az ebay/paypal eldönti kinek van igaza.
2021. ápr. 27. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Igen altalaban csak a termek arat utaljak vissza. Ezert is jobb a dragabb 0 szallitasi koltseges termeket megvenni mint az ingyenes nagy szallitasi koltseges termekeket
2021. ápr. 27. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Reklamálni kell. Nincs bizonyíték hogy feladta
2021. ápr. 28. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!