Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Csak engem szívatott meg...

Csak engem szívatott meg tegnap az Otp Simple alkalmazás?

Figyelt kérdés

Tegnap a Tescoban akartam fizetni, mögöttem álltak vagy 8-an.

Hiába érintettem a terminálhoz a telefont, nem történt semmi.. harmadik próbálkozás után, gondoltam megnyitom az alkalmazást és megnézem hogy mi a fene van már..

Megnyitva látom hogy kéri az emailt meg a jelszót, ez így már szokatlan volt.. kb 2 perc alatt bepötyögtem......

Erre belépés után kiírja hogy "van egy érintéses fizetésre alkalmas kártyája, regisztrálja?"

Na itt már tényleg tiszta ideg voltam.. már legalább fél éve rendszeresen használom fizetésre az alkalmazást, aznap délelőtt is fizettem vele sikeresen..... Akkor most hirtelen mi történt???????


jó.. ráböktem hogy regisztrálom, erre kiírja hogy: "A regisztrációt elindítottuk hamarosan..."


Ez volt az a pont mikor mondtam a pénztárosnak hogy kiszaladnék a kártyámért az autóba ha lehet..

Elindultam kifele, kb a bejáratnál jött az értesítés hogy "Sikeres kártya regisztráció"

Akkor gondoltam gyorsan visszaszaladok a pénztárhoz, mert még mindig az volt közelebb, mondtam hogy megpróbálnám még egyszer ha lehet. Na akkor már végre elfogatta!

Győztem elnézést kérni, aztán húztam a belem onnan....


Kicsit se volt kellemetlen, á dehogy....


Más is járt így ezzel? vagy csak velem cseszett ki így aznap?


2021. jún. 3. 07:25
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Nekem csak a bérlettel csinált ilyet. Reggel megvettem, jött az ellenőr, és érvénytelen, ezen az eszközön nem használható hibát adott ki.

Leszed, visszatelepit, belépés, és működött. Valamit frissített, és hiba csúszott a rendszerbe.

2021. jún. 3. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
Van ennél cifrább is, amikor félévente megváltoztatják a felhasználási feltételeket. Android változattól függ, hogy melyik, hogyan kezeli. Van amikor nem jön fel külön ablak, hogy fogadd el az új felhasználási feltételeket, csak egyszerűen nem működik. Na akkor le kell törölni az alkalmazást, újratelepíteni, beregisztrálni a bankkártyát, és kész. Utólag derül ki, az alkalmazás belsejében olvasható üzenetekből, hogy változtak a felhasználási feltételek. Nade ki a tököm olvasgatja hajnalban a reggeli megvásárlása előtt a Simple fiókja üzeneteit. Mert én nem. Amúgy pár perc az egész újratelepítés, de nyilván nem a kasszasorban kell csinálni. Szóval én is útálom, mert mindig kell legyen nálam tartalék bankkártya, hogyha ez a fos beszarik, akkor is tudjak fizetni.
2021. jún. 3. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!