Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha nem a megrendelt terméket...

Pisti5356 kérdése:

Ha nem a megrendelt terméket küldi a webáruház, akkor a visszaküldés költségét nem neki kellene kifizetni?

Figyelt kérdés
A webáruház nem olyan terméket küldött, mint amit rendeltem, ezért elálltam a vásárlástól. Viszont a visszaküldés költségét nem akarják visszautalni. Az rendben van, hogy ha elállok a vásárlástól mert pl meggondoltam magam, akkor ez van, de azért álltam el, mert nem a megrendelt terméket kaptam meg. Ilyen esetben is megszívja a vevő? A webshop egyébként emailben elismerte hogy hibázott.

2021. júl. 6. 22:50
 1/5 anonim ***** válasza:
De
2021. júl. 6. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ, esetleg meg lehetne erről tudni valamit bővebben? Ide vonatkozó jogszabály vagy ilyesmi?

Köszönöm.

2021. júl. 7. 00:36
 3/5 anonim ***** válasza:
Fogyasztovedelmi törvény, e kereskedelem rész.
2021. júl. 7. 05:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Ha elálltál a vásárlástól akkor azt a jogot alkalmaztad és elállásnál valóban a vevőt terheli a visszaküldés.


Szerintem inkább hibás teljesítésre kellene hivatkozni, de mindenkinek a legjobb, ha lehetséges hogy a kereskedő csomagcserével kicseréli a terméket.

2021. júl. 7. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, szerintem elengedem a dolgot. Szerencsére most jártam először így, remélem utoljára.
2021. júl. 7. 16:32

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!