Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogy kell kriptovalutát venni?

Hogy kell kriptovalutát venni?

Figyelt kérdés

Nagyon kezdő vagyok még a kripto világba, és kis pénzzel szeretnék belekezdeni. A kérdésem az lenne, hogy hol érdemes kriptovalutát venni, és tárolni. Egy csomó oldalt találtam, amin nem tudok kiigazodni hogy melyik mire való. Pl binance, coinbase, crypto.com

A kérdésem az hogy ezek mind ugyanazt tudják? Az összes oldalon lehet kriptot venni, és tárolni is? Nekem olyan oldal kéne, amihez lehet igényelni egy bankkártyát, és tudok vele pénzt felvenni. A crypto.com az pont ilyen ahogy néztem. Ha regisztrálok a crypto.com-ra, akkor ott meg is tudom venni a kriptovalutát, és később eladni ha feljebb megy az értéke? Mert ahogy néztem az egyik oldalon pl csak tárolni lehet, a másikon csak megvenni. Szóval ha én regisztrálok a crypto.com-ra, ott tudok venni és eladni is kriptot? Vagy csak venni vagy csak eladni tudok? Aki ért hozzá elmagyárázná, hogy hogy működik? Előre is köszönöm a válaszokat!



2021. aug. 5. 18:39
 1/10 anonim ***** válasza:
Kraken a legjobb opcio szerintem. Alacsony koltsegek es megbizhatosag. Evek ota vasarolok ott es semmi gondom. Idovel ajanlom egy hardver tarca beszerzeset, ledger nano s, kb 25000 forint gyartotol rendelve.
2021. aug. 5. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Igen, olvastam a ledger-ről, hogy az "kötelező", ha komolyabban foglalkozik vele az ember. Egyenlőre csak tanulgatni akarom, hogy hogy működik ez az egész kriptovilág, és hogy melyik kriptoba éri meg befektetni.
2021. aug. 5. 20:31
 3/10 anonim ***** válasza:
14%
Csak btc
2021. aug. 5. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Annak most nagyon leesett az árfolyama, nem? Még így is megéri belefektetni?
2021. aug. 5. 21:08
 5/10 anonim ***** válasza: