Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Drón fotósok közt nagy árverse...

Drón fotósok közt nagy árverseny van?

Figyelt kérdés

Google-ben rákeresve már-már nagyon gyanúsan alacsony árakat látni.


1 felszállás 25-40.000 Ft közt van azoknál akiknek publikusak áraik.


Olyat is láttam aki 17.000 Ft ért csinál 1 felszállást.



2022. jan. 3. 23:04
 1/6 anonim ***** válasza:

És ezeket milyen drónokkal csinálják?

Mert mondjuk egy Air 2s árát 1 hét alatt be lehet hozni ennyiből.

2022. jan. 3. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

# 1


ha van annyi megrendelése

2022. jan. 4. 00:01
 3/6 A kérdező kommentje:

# 2


hát volt olyan aki ezeket az árakat a DJI Inspire 2-re adják

2022. jan. 4. 00:02
 4/6 anonim ***** válasza:

Fotósok közt általánosan nagy az árverseny, mert a digitális gépekkel mindenki számára elérhetővé vált, hogy fotós legyen. Bárki vehet egy jobb gépet és már fotósnak is hívhatja magát. Az üzlethez meg sokan nem értenek, nem tudják, mi alapján kéne árazniuk. Általában ötletük sincs, hogyan tudnának máshogyan betörni mások közé a piacra azon kívül, hogy olcsóbban dolgoznak másoknál és persze azt sem tudják, hogy az olcsó munkából hogyan lesz majd aztán magasabb díjazás. Sokan nem is mernek sokat kérni, az emberek meg egyre kevésbé becsülik a fotós munkát. Mindenkinek van egy mobilja, ami egészen szép képeket csinál, szóval ő tudja, hogy fotózni csak egy kattintás és lécci küldd át.

A drón fotózás ebbe a trendbe kapcsolódott be. Messze nem csak fotós vállalkozók kezdtek drónozni, sőt nem is csak fotózó emberek kezdtek drónozni, hanem akár karácsonyra drónt kapó fogalmatlan tinik is, akiknek sok esetben nem csak fotózásról és üzletről nincs fogalmuk, de még a drón kezeléséhez sem biztos, hogy nagy mélységben értenek. Viszont drónt venni csak pénz kérdés, weboldalt csinálni sem sokkal bonyolultabb és lehet csapatni.

2022. jan. 4. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

A piac a kereslet-kínálat alapján működik. A piaci árat az határozza meg, hogy mennyit hajlandó a megrendelő megfizetni a munkáért és mennyi pénzért hajlandó a munkavállaló elmenni dolgozni. Ahol a kereslet és kínálat találkozik egymással, az a piaci ár. A piac sok résztvevős. Sok munkavállaló és sok megrendelő találkozik egymással mindenféle kombinációkban. Mind egyedi üzlet, egyedi megállapodás, amik egyedi árakkal járnak, így legfeljebb minimális, átlag és maximális árakról lehet beszélni.

Illetve lehet a piac egyedi szereplőinek egyedi árait magukban vizsgálni, amik egyedi szinten is úgy alakulnak ki, mint a piaci ár. Ami kelendő, nagy igény van rá, annak fel megy az ára, mert mindenkinek csak 24 órából állnak a napjai. Minél több megrendelése van, annál kevesebb szabadideje maradna, ha folyton dolgozna. Akinek rengeteg munkája van, az nem még többet dolgozik, hanem árat emel és azokkal dolgozik tovább, aki a magasabb árat is megfizeti. Ha magasabb áron is rengeteg megrendelése van, akkor még tovább emeli az árát egészen addig a pontig, ahol már vagy nem fizetnek neki többet a munkájáért, vagy ahonnan már ő nem akar annál többet keresni, mert ennyi is elég neki.


Akinek a munkájára nagy kereslet van, annak nem kell néznie a konkurencia árait, mert őhozzá jönnek sorban a megrendelések, a konkurencia áraitól függetlenül is. Miért kéne törődnie a konkurencia áraival? Na meg ha valaki nagyon népszerű, sokan keresik, hogy vele akarnak dolgozni, annak az egyáltalán nem konkurenciája, akihez ugyanazok a megrendelőknek eszébe sem jut odamenni árajánlatért. Hiába csinálják ugyanazt a munkát, nem ugyanannak a közönségnek szolgáltatnak, így nem konkurensek, nem ugyanazon a piacon (legalábbis nem ugyanazon a részén) versenyeznek - és nem is egymással.

Bár a sok milliós árbevételű, sok ezer emberrel dolgozó cégek esetén egészen máshogyan tud kinézni a matek és az üzleti modellek, mint egy 1-2 fős kisvállalkozásnál, de nézd meg az Apple árait. Mindenki szidja őket, hogy túlárazottak, sokkal drágábbak a termékeik bármelyik konkurensnél, mégis tömegek veszik az Apple termékeit a konkurencia helyett. Kell nekik foglalkozni a konkurencia piac áraival, ha jóval magasabb áron is őket választják? Kénytelen az Apple árversenyben lenni a konkurenseivel, ha annyian veszik a cuccaikat, hogy nem győznek annyit gyártani belőle?


Árversenyezni kisvállalkozóként pláne azok szoktak, akik kétségbeesettek, mert nincs munkájuk, megbízóik és bármire hajlandók, hogy munkához jussanak. Az idejük, sőt a munkájuk is alacsonyabb értékű, mert kevesen, így kevesebbet is akarnak fizetni érte. Az alacsony árakkal próbálják manipulálni a megrendelőket, hogy ha már más érvet nem tudnak felhozni, hogy miért dolgozzon valaki velük. Ha már a korábbi sikeres munkáik, a remek minőség, a komoly szakértelem és egyéb értékeik nem elég meggyőzőek, vagy ezekkel valamiért nem tudják elérni a megrendelőiket, akkor legalább az áraik miatt őket válasszák.

Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy rossz munkát végez, aki olcsón dolgozik. Akár még zseniálisan jó munkát is végezhet. Azt viszont egyértelműen jelzi az árverseny, hogy az üzlet nem megy neki jól és a piac nem értékeli a munkáját annál magasabbra, mint amennyit ő kér. Hiszen ha megtehetné, hogy többet kérjen, valószínűleg meg is tenné. Ha mégsem teszi, akkor ott valami nem stimmel.

2022. jan. 4. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Hat figyelj, akik ilyen alacsony áron dolgoznak, valszeg nem ebből élnek, csak kiegészítő penz. Valszeg nem is értenek igazán hozzá, meg ezekkel a játék dronokkal repkednek.

Mi, amikor forgatasra megyünk (inspire 2 vagy matrice), akkor általában 2-400e napi díjjal szállunk fel, akkor is ha csak egy 20 perces repülés. Nyilván a produkció méretétől függően.

2022. jan. 30. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!