Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vodafone elmaradás, kötbér?

Vodafone elmaradás, kötbér?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Van egy 3,5 éves előfizetésem a Vodafonnál. Körülbelül fél éve nem tudom fizetni. Sajnos a háború után teljesen leállt a munkám. Próbáltam velük sokszor egyezkedni, de volt valami átállásuk és emiatt halogatták majd októberben le is tiltottak. Majd pár nap múlva küldtek egy levelet, hogy 15 napon belül felmondják az előfizetést.

Rengetek lenne a kötbér mivel magánszemélyként vettem, de cégesként használtam. (6 kártya és 3 telefon)

Miért nem akarnak emberségesek lenni és figyelembe venni, hogy 3,5 évesek az előfizetések és már 6 készüléket kifizettem.

1 hónapot kértem, de azt mondták, hogy fizessek be egy nagyobb összeget, ami ebben a helyzetben lehetetlen.

Érdekes ugyan úgy a Voda csak otthoni szolgáltatás és még is adtak 30 napot, amit sikerült is rendeznem. (Természetesen ebben a helyzetben is a Vodafone számlázott később ráadásul 1 hónapra 4 számla jött.)

Valami tanácsot tudnátok adni?

Ha én mondanám fel az előfizetést úgy gondolom lenne minimum 30 napom a teljes összeget befizetni beleértve a kötbért is. (Ha egyáltalán lehetséges.)

Ha ők mondják fel akkor valami listára felkerülök? Egy beszélgetés során ezt állították. De előfizetéses kártya nélkül lehetetlen lenne dolgoznom.


Köszönök minden segítséget!!!



2022. okt. 15. 18:59
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
A szolgáltatást igénybe vetted, azért fizetni kell, nincs mese. Ha nem tudod fizetni, válts kisebb csomagra vagy mondd fel, illetve telefont nem veszünk részletre, mert nem tudhatod, hogy jövőre is tudod majd fizetni, csak olyat szabad venni amit ott és akkor egyösszegben ki tudsz fizetni, én is 60000 Ft-os kifutó telefonokat használok, mert ezt tudom megfizetni, nem veszek részletre iPhonet. Tudom ez már nem segít rajtad, de ez van, legközelebb gondolkozz. Ha meg már lekapcsoltak úgyis mindegy, rendezed amikor tudod és elfelejted őket. Van három másik szolgáltató.
2022. okt. 15. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 qkker1 ***** válasza:
94%
Szerződéskötéskor elfogadtad az üzletszabályzatot, a kötbérrel együtt. A Vodafone nem jótékonysági intézmény, hogy többszázezres tartozásokat engedélyezzen.
2022. okt. 15. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Minél később és minél csúnyábban lesz vége a storynak, annál többe lesz neked. El kéne adnod valamit, hogy futni hagyjanak, mert a végén csak többel szállhatsz majd ki...
2022. okt. 15. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Fekete listára kerülsz. Minden szolgáltatónál.
2022. okt. 15. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Bár mindenki válaszát hasznosnak ítéltem, de például a #2 nem értem. Senki nem gondolta, hogy jótékonysági intézmény a Vodafone. Csupán 30 napot szerettem volna. Az elmúlt években havi 130-170e hagytam náluk. Azért egy kis emberség járt volna. Később egy másik fórumon kiderült, hogy ügyintézőtől függ, hogy segít vagy nem.

#1 és #3 köszönöm a válaszaitokat. Tudom utóbbi időbe azon is voltam, hogy minél kevesebb előfizetés legyen. Ezért van már csak 3 készülék. A kártyákból is már csak 3 hűségidős. Egy pont decemberben járt volna le. A részlettel még megpróbálkozok hátha kisebb összeg is elég.

Természetesen a többieknek is köszönöm a válaszokat!

2022. okt. 16. 14:10
 6/7 anonim ***** válasza:
Ha fél éve nem fizetted, akkor még türelmesek is voltak veled. Fél hosszú idő.
2022. okt. 19. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Fél éve nem fizettél és most az a baj hogy 15 nap helyett 30 nap kellett volna hogy rendezd a számlád... nekem kicsit furcsa ez. Fél évig mi lett a pénzzel amit a számlákra félre tettél?

Ha leállt a céged akkor a használaton kívüli előfizetéseket lehetett volna szüneteltetni, addig ugye nem kaptál volna számlát. De utólag, ha már behajtós levelet kaptál, nem sok lehetőség van, csak az hogy perkálsz.

2022. okt. 21. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!