Emagnál rossz terméket kaptam, betelefonáltam emiatt, majd pár napra rá kaptam egy feladóvevényt. Ezzel mit kell csinálni? Kicserélik és küldik a jó terméket? Semmit nem mondtak...
Szerintem mindenképpen érdemes írásban jelezni a problémát, hiszen későbbiekben tudsz hivatkozni rá, mint bizonyíték. Ha van lehetőség személyes ügyintézésre akkor úgy csinálnám, ha nem akkor felhívnám őket telefonon, megkérdezném hogyan járjak el. Mit mondtak a telefonban, miben egyeztetek meg?
A téves terméket mindenképpen vissza kell juttatnod a szolgáltatóhoz személyesen, avagy postai úton.
Jaj, kihagytam egy részt a kérdésemből. Betelefonáltam, elvitték a terméket és a postástól kaptam a feladóvevényt.
Csak korábban még sosem kaptam ilyet. Remélem ez csak pusztán egy igazolás, amivel át tudom majd venni a jó terméket, amit küldenek az előző helyett. Csak hát nem sok infóval láttak el.
"postástól kaptam a feladóvevényt"
Ez csak egy igazolás a postától, hogy átvették tőled a terméket (amit visszaküldtél). Posta egy másik cég, nincs köze az emag-hoz, csak szállít.
Emag tud segíteni a rendelés állapotáról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!