Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért írja ezt az euronics...

Miért írja ezt az euronics arra a termékre ami már ki van fizetve? "A futárszolgálatnál készpénzzel, vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Figyelt kérdés

Bankkártyás fizetési szándékodat kérjük, előre jelezd a futárnak."

Miért nem tudnak olyan szöveget írni ami megfelel a valóságnak?


dec. 20. 18:07
 1/5 anonim ***** válasza:
84%
Sablonszöveg. Sok problémád lesz az életben, ha ez ennyire felcsesz.
dec. 20. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
81%
Mert sablonszoveg van, igy egyszerubb. Ha ennyire frusztral hogy nem szemelyesen az ugyvezeto nyalja tisztara a s.ggedet halabol hogy naluk vasaroltal es nem o ir neked koszontot e-mailben, vasarolj mashol, hidd el nem fogsz senkinek hianyozni.
dec. 20. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
78%
Automatikus visszaigazolás van beállítva, egy előre megírt általános szöveggel ugyanúgy, mint mindenhol máshol.
dec. 20. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Ezt úgy kell érteni:


Ha nem lenne még kifizetve, akkor miként tudod rendezni.


Ha ki van már fizetve, akkor a szöveget ne vedd figyelembe, mert rád nem vonatkozik.

dec. 21. 04:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 xp ali ***** válasza:
Mert senki se fizet előre. :D Csak te. Én amúgy nem szoktam, mert a már kifizetett árunál kevésbé motivált a futár, hogy átadja. Az már a tied, te érdeked, hogy megkapd.
dec. 31. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!