Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ki milyen brókert illetve...

Ki milyen brókert illetve appot használ tőzsdézéshez?

Figyelt kérdés

Sziasztok, az lenne a kérdésem hogy ki milyen alkalmazást használ itthon tőzsdézni? Illetve megéri-e a könnyebb adózás szempontjából itthon számlát nyitni vagy célszerűbb egy appot használni mint pl. az XTB?


Szeretnék valós számlát nyitni, eddig pár szolgáltató demóját próbáltam ki, viszont szeretnék személyes tapasztalatokat hallani a díjakkal stb.-vel kapcsolatban is. Közgazdász végzettségem van illetve van már valamennyi tapasztalatom a befektetésekkel tehát nem teljesen kezdő vagyok.



Magyar bróker cégek közül a Portfólió Online Trader felülete tűnik számomra a legjobbnak, appok közül pedig a Trading212 illetve az eToro-ról szoktam hallani pozitív véleményeket.


Egyébként főként DayTrading lenne a cél, lehetőleg az amerikai tőzsdén nagyobb tőkével.



jan. 25. 21:18
 1/7 anonim ***** válasza:
36%

A K&H Értékpapírnál (korábban KBC Equitas) van számlám, de én nem daytradingelek, csak befektetésre használom.


Daytradingre az IBKRt választanám.

jan. 25. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Egyeshez: A KBC lett volna a legelső választásom mert alapból a K&H-nál van számlám, de úgy hallottam nagyon elrontották az új appot ami most már K&H értékpapír néven fut, ez kicsit elriasztott
jan. 25. 21:27
 3/7 anonim ***** válasza:
62%

Nos az tény, hogy meg kell szokni az új felületet… sokaknak a külcsíny a lényeg, ezt is meg lehet érteni… valahol.


A tőzsdézéshez sok sikert.

jan. 25. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Nekem pl sokkal jobban bejön az új app mint a régi. De hát ízlések és pofonok.
jan. 25. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

A K&H új felületei (mobil és webtrader) egy hulladék. Volt egy jól működő felületük, rendszerük, lecserélték egy szemétre. Kb 15-20 évvel ezelőtti színvonal.