OTP Bank mobilapp megbolondult?
Az egész azzal kezdődött, hogy egy devizaszámlám, amiről csak úgy átváltotta a rajta lévő összeget és átutalta a forintos számlámra. Bementem a bankfiókba, erre nem tudtak válaszolni szóval kb így jártam.
A másik, van egy persely amiben nem tudok hozzáférni a megtakarított összegemhez, már napok óta próbálkozom, folyamatosan valami technikai hibát ír ki, ezt is jeleztem de nem tudtak segíteni. Mindegy hogy mennyit akarok kivenni, nem működik.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondták egy másik számot hívjak, ott valami robot beszélt és jelezte hogy mivel rajta van a mobilapp a telefonomon, ezért ott beazonosítanak, bemondtam igen, erre semmi nem történt. Mással előfordult ilyen? Mi a fenét csináljak ilyenkor?
Írásban kell panaszt tenni, akkor vesznek fel panaszjegyzőkönyvet és írásban dokumentáltan 30 napon belül intézkedniük kell... ha ígysem kielégítő a segítség, akkor pénzügyi hatósághoz vagy pü.békéltető testülethez kell fordulnod.
Én a helyedben pénzbeli kártérítést is kérnék, hogy a hibájuk miatt nem tudom használni a pénzemet!
Szemét mocskok egyébként, én az értékpapírszámlámról nem tudom átváltani az értékpapírjaimat, nemrég tettem írásban én is panaszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!