Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Interneten keresztül rendeltem...

Interneten keresztül rendeltem Olaszországból. A pénzemet levették, a koncert jegyek sehol. Mit tudok tenni?

Figyelt kérdés

A \'confirmation\' előtt azt írta ki a www.ticketone.hu hogy hiba történt a feldolgozás közben, a számlámról a 29ezer forintot levették. A leveleimre a következőt válaszolták:

We regret to inform that your request was refused. It has only generated an authorization to debit that has been then cancelled, so the order hasn\'t been carried out. Therefore no debit has been charged to your credit card but only book keeping that goes to reduce the plafond of expense on your credit card. This depends on whether the society managing your credit card has its settings which automatically take your plafond back to the original status.


A bankom szerint csak akkor kapom vissza a pénzemet, ha a portál faxol nekik.


2009. jan. 12. 12:59
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem mindegy, hogy tényleg levették, vagy csak zárolták? Általában akkor veszik le ténylegesen, amikor már visszaigazoltad (aláírt szállítólevél) az áru megérkeztét. Ezt a bankodtól tudod meg pontosabban, hogy mi van pénzzel. Egyébként ha semmi sem történik, ilyenkor általában 30 nap múlva feloldják a zárolást.
2009. jan. 12. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Zárolva van!!!! De ha bemegyek a bankba nem oldják fel előbb? Elég sok pénzről van szó, amire szükségem van sürgősen.
2009. jan. 12. 23:43
 3/5 anonim ***** válasza:
Sajnos nem. Én is jártam így webshoppal, és nem oldották fel, akármit csináltam.
2009. jan. 13. 06:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Hintalow ***** válasza:
Azért nem oldják fel a te kérésedre, mert nem te kérted a zárolását. Ilynekor az eladó (jelen esetben a jegyiroda) begyújtja az igényét az összegre, és ezt "félreteszik" neki, nehogy elköltse a fizető fél. Csak akkor teszik újra hozzáférhetővé, ha visszamondja a másik fél (jegyiroda) vagy lejár a 30 nap. Addig csinálhatsz bármit, de nem fogják a te kérésedre ezt feloldani sajnos.
2009. jan. 14. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget. Azóta voltam a bankomban, ahol ezeket az információkat feltárták előttem. Sajnos a jegyiroda vásárlók felé nyújtott segítőkészsége elmaradt, így hosszas mailezgetés után, amelyekben elég keményen és hatásvadászan írtam nekik, sikerült elérnem azt, hogy küldjenek egy FAX-ot a bankomnak, hogy feloldhassák a zárolást. Most készülök bemenni a bankba, megtudni, hogy teljesítette-e az olasz cég a kérésemet, avagy továbbra is folytathatom velük a napok óta tartó levelezést.
2009. jan. 14. 12:23

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!