Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mennyi a visszakapcsolási díj...

Mennyi a visszakapcsolási díj a Telenornál?

Figyelt kérdés
Díjnemfizetés miatt kikapcsolták a telefonomat. Miután kifizettem az összeget mennyit kell fizetnem azért hogy visszakacsolják a számomat?
2011. febr. 2. 13:28
 1/6 anonim ***** válasza:
8000 körül.
2011. febr. 2. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
7500 Ft. És a következő havi számládon lesz rajta.
2012. jan. 5. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 haggaimester válasza:

Ja bizony majdnem 8000 Ft ,ami igen igen gusztustalan etikátlan,rabló tevékenység,megterhelni a már eleve hátralékból fellélegző "kedves" ügyfelet, jó szerivel a semmiért,fizetve mert hiszen kb.a visszakapcsolás kb. 3 perces folyamat a számítógép előtt!!! Így lehet keresni 3 percenként 8000 ft-ot,s képzeljétek hány ügyfél járhat így havonta?!


Tisztán látszik a Telenor célja,az,hogy mielőbb fizetés képtelen helyzetbe hozzák a már hátralékos,vagy arra hajló emberkéket,hogy még hűség idő alatt felmondhassák a szerződést,és jogosultak lehessenek a hűségidő hónapjainak összgeire!!!


Förtelem ami itt megtörténhet magyarországon a szoláltatók részéről,...én így jártam sajnos,...közöltem is az ügyintéző nővel,hogy ha lejár a hűségidőm sem én sem a családom,sem a baráti környezetem SOHA nem lesz TELENOR-os a mocskos kapzsiságuk miatt!!!(a többi szolgáltató is ludas)

Ismét feltöltő kártyás leszek,..és már csak azért sem TELENOR-os ,ez TUTI biztos.Ja és tudom mit kell mondani amikor Ügyfél-elégedettségi felméréssel zaklatnak!!! :)

2013. aug. 10. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Nem értem a háborgást. A szerződés megkötésekor tudtad, kedves előttem szóló, hogy a díjnemfizetés miatti korlátozás feloldásának a díja mennyi, benne van az ÁSZF-ben.

Így te azzal, hogy többszöri felszólítás ellenére sem egyenlítetted ki a szolgáltatónál a hátralékos számlád, valamint nem is kezdeményeztél a szolgáltatónál fizetési könnyítést, így "kvázi" igénybevetted a beárazott szolgáltatást.

2013. aug. 18. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Én is így jártam, de bemegyek és megmondom, hogy köszönöm de nem kértem, hogy visszakapcsolják, és a továbbiakban másik szolgáltatótól fogom igénybe venni az internet szolgáltatást. Erre mit lépnek?
2013. nov. 14. 06:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Méltányosságból kérem, hogy engedjék el a visszakapcsolás díját. Méltányossági indok: 1. aránytalanul magas a díja 2. meg akarnak tartani ügyfélként.
2013. nov. 14. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!