Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kábel tv-nk meghibásodott kb...

Kábel tv-nk meghibásodott kb március környékén és felhívtuk a szolgáltatót aki kiküldte a szerelőit, és megkaptuk a kiszállási díjat. Mit tudok csinálni? Többi lent

Figyelt kérdés
kiszállási díjat megkaptuk kb 2 hétre rá, amiben az állt hogy a mi hibánk volt és hogy fizessük ki. de ilyenkor alászoktak íratni egy papírt (munkalapot) az ügyféllel a szerelők hogy ezt kifizetem és hogy elismerem a hibám, de ez nem történt meg mit lehet ilyenkor csinálni? megpanaszoltam ahol elutasították de az ügyintéző azt mondta h valakinek alá kellett írni a munkalapot mert más különben nem állítják ki a díjat lényegében ha nem írom alá olyan mintha kint se lettek volna. ilyenkor mit lehet csinálni? meg reklamáltam már többször de az ügyintéző nem kecsegtetett jóval a munkalapot meg nem nézhetem meg vagyis nagyon titkolják...
2011. máj. 24. 13:56
 1/6 anonim ***** válasza:

Ki kell kérni a munkalapot, hogy mutassák meg az aláírásodat rajta...


Mindezt érdemes AJÁNLOTT, TÉRTIVEVÉNYES levélben írásban kérni, mert hiába "rögzítik a beszélgetést", mikor neked kéne akkor nincs meg, nem érthető, elveszett, stb...


Természetesen nem fizetni amíg az ügy tart.

2011. máj. 24. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

de olyan van hogy az mondják az is elég volt h bejelentettük és rögzítették h kijönnek, és nem is kell aláírnom a munkalapot? mert most ezt mondta azt ügyintéző

lehet hogy csak próbálkoznak mert valami baki van?

2011. máj. 24. 18:49
 3/6 anonim ***** válasza:

Olyan biztosan nincs.


Három eshetőség áll fenn:


1., Elromlott a kábel TV a SZOLGÁLTATÓ HIBÁJÁBÓL. Ilyenkor kijönnek és megszerelik, ennek INGYENESNEK kell lennie.

2., Elromlott a kábel tv NEM A SZOLGÁLTATÓ HIBÁJÁBÓL (hanem a tiedből, a macskájéből, a szomszéd gyerek kakaójától, a szemebszomszéd Pista bácsitól aki hasraesett a kábelbe és kitépte a falból, stb...) Ilyenkor te állod a költségeket.

3., Kihívod a szerelőt de nincs semmiféle hiba. Ilyenkor a kiszállási díjat neked kell fizetned.


Olyan nincs, hogy bejelentesz valamit, ők kijönnek, nem mondanak semmit és küldik a számlát - ugyanis ha fizetős a javítás akkor fel kell tenniük a kérdést, hogy te kéred-e egyáltalán?!

2011. máj. 24. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
na ez az utolsó jól írta nálunk a második verzió áll fent, megtört a kábel az ajtó hibájából de ez a mi kábelünk mert a szerelők szépen rá kötöttek a mi régi kopott kábelünkre mert lusták voltak újat húzni, és mi beraktunk egy csatlakozót a megtörés helyére és az lett rosszul berakva, én elismerem h a mi hibánk, 50%ban de akkor sem kértek semmilyen bele egyezést h kérem e a javítást vagy ha már kész egy szóval nem mondták h ez fizetős lesz.
2011. máj. 24. 19:19
 5/6 anonim ***** válasza:
Akkor a díjazás jogos, az viszont nem, hogy meg sem kérdezték, hogy kéred-e a javítást (bár ha nem kéred a kiszállási díj akkor is terhelne!)
2011. máj. 24. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
én ezt be ismerem h az én hibám de mivel nem írattak alá semmilyen papírt így lényegében mivel tudják bizinyítani azt hogy itt voltak...
2011. máj. 24. 21:04

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!