Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hűségnyilatkozat esetén...

Hűségnyilatkozat esetén módosíthatja egyoldalúan a szerződést a szolgáltató?

Figyelt kérdés
T-Home Hoppá díjcsomag. Az ügyfélszolgálatos állítja, hogy nem változtatnak, de szolgáltatótól kapott levélben ebben a hónapban odaírták, hogy szeptembertől módosulhatnak a szerződési feltételek.
2011. aug. 16. 14:18
 1/10 anonim ***** válasza:
azt csinálnak egyoldalúan, amit akarnak, ez Magyarország
2011. aug. 16. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Igen, módosíthat.


"8.3.1. Az előfizetői jogviszony egyoldalú módosítása

Szolgáltató az előfizetői szerződést csak az alábbi esetekben jogosult egyoldalúan módosítani:


a) az egyedi előfizetői szerződésben vagy ÁSZF-ben foglalt feltételek bekövetkezése esetén azzal, hogy – amennyiben jogszabály vagy elektronikus hírközlésre vonatkozó szabály másként nem rendelkezik – a módosítás nem eredményezheti a szerződéses feltételek lényeges módosítását;

􀂃 b) jogszabályváltozás vagy hatósági döntés indokolja, vagy

􀂃 c) a körülményekben bekövetkezett lényeges változás indokolja.

Lényeges módosításnak minősül különösen a szolgáltatás igénybevételének feltételeire vagy minőségi célértékeire vonatkozó változtatás.

Szolgáltató az egyoldalú módosításról köteles az előfizetőket a módosítás hatálybalépése előtt 30 nappal értesíteni. Amennyiben a módosítás érinti az egyedi előfizetői szerződésben foglalt rendelkezéseket is, úgy abban az esetben a Szolgáltató az egyoldalú módosítás tényéről közvetlenül is köteles értesíteni (levél, számlaüzenet, sms, stb.) az előfizetőket. Ezekben az esetekben az előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására.

Amennyiben az ÁSZF módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői szerződést."

2011. aug. 16. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
köszi. jól rászedtek, hurrá
2011. aug. 16. 14:35
 4/10 A kérdező kommentje:

mert az ügyfélszolgálatos előtte megkeresett, hogy menjek át és kössek hűségnyilatkozatot

"mert a hűségnyilatkozatban az a jóóóó, hogy mi sem módosíthatunk addig a feltételeken! :)"

2011. aug. 16. 14:37
 5/10 anonim ***** válasza:
nem szedtek rá, aláírtad a szerződést, a feltételek ismertek voltak
2011. aug. 16. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Nem írtam alá semmit, telefonon lett megkötve a szerződés.
2011. aug. 16. 14:39
 7/10 anonim ***** válasza:
a telefonos szerződéskötés is szerződéskötés (szóbeli szerződés) - legközelebb tájékozódj jobban, mielőtt megkötsz egy szerződést
2011. aug. 16. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Ha még nem írtál alá szerződést, akkor nincs semmi bukta, szépen visszamondod a szerződésmódosításra hivatkozva.

De mégis milyen pontban, miben fog változni a dolog?

2011. aug. 16. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Azt már nem írják.

Állítólag a honlapon van erről valami információ, de ott nem találom ezt a részt.

2011. aug. 16. 14:49
 10/10 A kérdező kommentje:

[link]

itt meg írnak erről


na mind1

csettintek egyet, és azt mondom legközelebb jobban figyelek.

2011. aug. 16. 14:51

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!