Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha egy szlovák székhelyű...

Ha egy szlovák székhelyű cégtől rendeltem DVD-t, és az megírhatatlan, és nem hajlandóak kicserélni/visszafizetni (mondván, hogy csak bontatlant vesznek vissza). Ti hova fordulnátok jogorvoslatért?

Figyelt kérdés

(A lemezeket több gépen próbáltuk, 20-ból 2 lett jó, amúgy CD írási hibát ír ki, egyértelműen lemezhiba...)

A cég magyar nyelvű honlappal rendelkezik, magyarországi kiszállítással. Valószínűleg a szlovák cím csak arra szolgál, hogy árusíthassanak matrica nélküli DVD-ket. Ez legális?

Van egy budapesti bolt (ugyanilyen, matrica nélküli lemezeket árul), az ő cégük van kiírva ugyanúgy. Ez biztos nem legális. Ők mondjuk korrektek voltak mindig, és őket nem szeretném bántani, ha nem muszáj... (ezért is mertem tőlük neten rendelni)

A szlovák cég a következőket mondta: nincs garancia DVD-re (hiába használhatatlan?!?!). Ők csak viszonteladók, és menjek a gyártóhoz reklamálni (persze ezt tudjuk, nem így van, hiszen ők állnak vele jogviszonyban, nem én), és csak azt hajlandóak visszavenni, amit nem bontottam ki. A reklamálás 5 munkanapon (tehát bőven 8 napon belül) megtörtént telefonon (ami híváslistával igazolható), de mindig csak hitegettek, hogy hívnak. 2 hónapig semmi, most ezeket mondták.

A főnök volt állítólag, aki ilyen okos dolgokat mondott. Ti mit tennétek? Kíváncsi vagyok az ötletekre...


2011. okt. 7. 18:25
 1/4 anonim ***** válasza:
irj a fogyasztóvédőknek.Ők biztos tudják mit lehet csinálni.
2011. okt. 7. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Szerintem nem tudsz csinálni semmit, ne rágódj ezen. Szerencsére nem nagy összegről van szó.
2011. okt. 7. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Én ezt találtam a legjobbnak: [link] (kifejezetten határon túl nyúló problémákra). 5000,- Ft nem eget rengető nagy összeg, de ha a világon mindenki hagyná, akkor pont az ilyen aljas cégek másokat is becsapnának. Engem az dühít, ahogy beszéltek velem, és hogy fogalmuk sincs a jogszabályokról, ami kötelességük lenne... Ráadásul elmagyaráztam neki, mennyit hagyunk(hagytunk) ott heti szinten a budapesti boltjukba, és sokkal többet nyert volna azon, ha jófej, mint így... Azt hiszem, lenne mit tanulni még egyes cégeknek a vevőközpontú értékesítésről :(
2011. okt. 8. 14:43
 4/4 anonim válasza:
Én tíz éve Szlovákoktól szerzem be DVD-ket CD-ket és sose volt gondom.
2012. jún. 26. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!