Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Az paypal elfogad sima master...

Az paypal elfogad sima master card kártyát is vagy csak dombor nyomottat?

Figyelt kérdés

2012. márc. 8. 13:25
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
El... én internetes bankkártyával használom
2012. márc. 8. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen válaszod,annyit szeretnék még tőled megkérdezni, hogy paypalon a név mezőt úgy kell kitölteni ahogyan a bankkártyán szerepel,azaz magyarosan vagy fordított sorrenddel is jó. Ezt értem alatta hogy például így van a kártyán hogy Kiss Krisztina Ágota és így is kell beírni vagy fordítva,bocsánat hogy ennyit kérdezek csak még nagyon kezdő vagyok. Előre is köszönöm szép estét.
2012. márc. 8. 18:03
 3/8 Turbo78 válasza:
100%
Nekem nem jött össze a sima Master-emmel. Az érdekessége a dolognak, hogy semmiféle utalás nem volt a hibaüzenetben arra, hogy dombor nyomottnak kéne lennie, csak annyit írt, hogy nem azonos a szállítási, és bankkártya cím... Minden probléma megoldódott, miután igényeltem dombor kártyát! 3kattintás, és működött! A nevemet én úgy írtam ahogy a kártyámon szerepel...
2012. márc. 10. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Hintalow ***** válasza:

Ez a "dombornyomott kártya kell" dolog, már évek óta értelmetlen, csak nem kopott ki a köztudatból.

Kártya kell, amit lehet online használni. A manapság igénybevehető kártyák sacc. 95%-a ilyen.

Egy kis segítség:

[link]


(egy naprakész lista neten használható kártyákról)

2012. márc. 10. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen mindenkinek,időközben elintéztem,és igen nem muszáj dombor nyomottnak lennie,elég a netes hozzáférés. A név beírást én úgy oldottam meg hogy a first name nekem a 2 keresztnevem,last pedig a család nevem,remélem jó.
2012. márc. 11. 19:15
 6/8 anonim ***** válasza:

"Kártya kell, amit lehet online használni. A manapság igénybevehető kártyák sacc. 95%-a ilyen."