Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések

A kérdés

Mit tehetek ha nem készítik el a szervízben a vásárolt terméket időben?

Vettem egy mp4lejátszót,olyan hibája van ami nem derült ki 3 nap alatt,hogy kicseréljék.Szervízelésre vették át,a papíron amit kaptam a cégtől az van legfeljebb 15napon belül javítja vagy kicseréli.(án adtam le,ma járt le a 15munkanap.Felhívtam a céget és azt mondták,már ilyen nincs,hogy 15nap alatt elkészítik s amúgy is 14én vitték el a szervízbe a lejátszót.Ha a cég megteheti,hogy egy kormányrendeletre hivatkozva kiad egys papírt és utánna szemrebbenés nélkül azt mondja ilyen nincs már hatályban,akkor én mért nem kérhetem a levásárolását a terméknek???Mért kell javíttatnom??Egy új dolgot amit 2óra hosszáig nem tudtam használni?Segítsetek légyszives,mert felrobbanok..

 2008. ápr. 29. 19:55  Privát üzenet  

A válaszok
Fordulj a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez.

A válaszíró 80%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/4Időpont 2008. ápr. 30. 06:26 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Menj be a szervízbe és kérd el a panaszkönyvet. Ha nem adják oda akkor felügyeleti szerv, vagy az előttem hozzászóló javaslata.

A válaszíró 88%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/4Időpont 2008. ápr. 30. 09:52 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Na de ilyen esetben rögtön tegyem ezt és ha elutasítja a fogyasztóvédelem a reklamációmat...,mert javítható csak nem volt elég idejük vagy mit tudom én...pedig 8tól lett volna rá úgy gondolom,az meg szerintem nem rám tartozik ha nem viszik el időben a hibás cuccot .nem?

# 3/4Időpont 2008. ápr. 30. 10:04 Privát üzenet

Először is: Panaszkönyvet ne kérj, olyan nem létezik. Vásárlók könyve van, amelyben nem csak a rosszat, a jót is lehet rögzíteni. A panaszkönyv elveszett a rendszerváltással.


Valóban nincs már olyan, hogy a javításra kötelezően x napjuk van. Azonban amennyiben ők harminc napon belül nem tudják javítani, akkor kötelesek csereterméket biztosítani.


A rendelkezés szerint egy terméket ésszerű időn belül kell megjavítani. Amely nem öt hónap, de egy hónap simán lehet.



A válaszíró 86%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/4Időpont 2008. máj. 1. 16:43 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Az X-Faktorban, hogyan készítik el az énekesek mögötti mozgó hátteret [. ]?
Digitális fényképezőm nem vakuzik,4 éves gép. Mennyit kérhetnek el max. Egy szervízben?
Van akinek Asus n73sv laptopja van, és elég komoly problémái vannak vele? (folyton kékhalál, magától újraindul, feketeképernyő)? Már szervízben is volt, de semmi hasnos.
Nokia 5800 kijelzőt cseréltettem szervizben és azóta a telefonom le van lassulva. Az érintőfelület nem vagy csak nagyon lassan reagál. Okozhatja a csere ezt a lelassulást?
Mennyi idő alatt készítik el a sajátképes OTP Junior bankkártyámat?
Üdv, elromlott a garanciális fűkaszám, több mint egy hónapja szervizben van, menny időn belül kötelesek, kijavítani?

Kérdések az Üzlet és pénzügyek rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!