Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Más is járt már úgy hogy...

Más is járt már úgy hogy Pannon internet előfizetői szerződés megszüntette (persze két év után) és azt a 24 hónapot rendesen kifizettem, majd okt.11 én volt a számlafordulóm és egy egész hónapot kiszámláztak. Ez hogy van?

Figyelt kérdés
Az utolsó havit a helyszínen kifiettük, szep. 11-től okt. 11-ig levő időszakra, a 24 hónapot, ez jogos de még küldik postán a köv. havit, nov. 11 záróesedékességgel. a szerződés pedig okt. 12-vel ( a net is ) megszűnt. Erre azt a választ kaptuk, hogy ilyen a számlázás. Érdemes-e még a pannonnál reklamálni, vagy egyből a fogyasztóvédelemhez menjek?
2009. okt. 19. 08:39
 1/1 anonim válasza:
Szia!Nekem Vodás mobilinternet előfizetésem van és tavaly dec 28 járt le az éves szerződés,és még nekem is küldtek+ 1 havi számlát.Utána reklamáltam (hozzáteszem semmi értelme,úgyis nekik van igazuk!),azán vissza utalták a következő hónapban a haviszámla 2/3 ad részét (mikor már abban a hónapban,nem is használtam a netet).Ezért van szerintem az a szolgáltatóknál,hogy mindegy mikor kötöd a szerződést velük,úgyis úgy küldik a számlát hogy a következő hónapba át csúszon (nekik ebből +pénzük van),Ja ás ha nem korlátlan a neted,vigyázz nehogy túllépd a GB korlátot,mert arany árban mérik!(tapasztalat).Remélem tudtam segíteni!
2009. nov. 20. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!