Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Létezik olyan honlap, ami a...

Létezik olyan honlap, ami a marketingről szól 16-18 éveseknek?

Figyelt kérdés
Tehát, ami érthetően magyarázza el az alapokat, felkelti az érdeklődést.
2013. okt. 27. 16:25
 1/8 anonim ***** válasza:
Ilyen nincs, hogy korosztályoknak van írva dolgok, vannak alap dolgok és haladó dolgok...
2013. okt. 27. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Miért, szerinted egy 16-18 éves csökkent szellemi kapacitású egy felnőtthöz képest, hogy külön tananyag kelljen neki...???
2013. okt. 27. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
A hozzá nem értés nem korhoz kötött...
2013. okt. 27. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Nem szellemi kapacitásról van szó. Jómagam is 23 éves vagyok, tehát még azért nagyjából emlékszem, milyen volt ennyi idősnek lenni.. :D


Van egy diákcsoportom, akiknek egyetlen tanévük van egy diákvállalkozást működtetni, és elvileg mindenkit baromira érdekel a marketing. Csak épp úgy gondolják, hogy ez a szórólapok gyártásában ki is merül. Kerülik a szakszavakat, ha mutatok nekik egy tök jó blogbejegyzést (ajánlott olvasmányként), átfutják ugyan, de nem esik le nekik a tantusz, mert megtorpannak a szakmai írás láttán. Nem buták, meg tudnák érteni, csak valahogy rá kell vennem őket, hogy olyan szövegeket olvassanak, amikről tudják, hogy nem nekik szól. ("Á, hát ilyen komoly dolgokat nekem még nem kell tudnom..")


Keresgéltem a neten, nem találtam olyan blogot vagy ilyesmit, amivel meg tudnám támogatni a saját szavaimat. Ezért kérdeztelek titeket.

2013. okt. 28. 09:14
 5/8 anonim ***** válasza:

Én a MarketingCommando-t és azon belül Wolf Gábort ajánlom.

Én 23 éves vagyok 2,5 éve masszívan árulok vaterán az első 7 hónapban is szépen megvolt a "kenyérre" elegendő profit,viszont ahogy Wolf Gábor és a MarketingCommando-t megtaláltam ,az összes videót megnéztem ,elemeztem,a honlapjukra ellátogattam és megvettem Wolf Gábor könyvét a kisvállalati marketing bibliát,eleinte 3 egyszerű dolgot alkalmaztam a leírásokban.



Nem arról írtam,beszéltem ,hogy : az enyém a legolcsóbb ,mert 50-100forintal drágább mint másé,de viszont ingyen posta(és hasonlók).


Hanem .:

-Mit kínálok

-Amit kínálok az mit tesz a vevőért.

-Tényekkel és egyebekkel vázoltam ,hogy miért éri ezt megvenni és,hogy azon belül,hogy mi csupa jót kínál a termékem a vevőnek azon kívül a garancia.



4. hónap végére kimutatásaim szerint.:3,21x többet adtam el és akár drágábban is tőlem vásárolnak.


Most ott tartok ,hogy 1 év 2 hónapja az általam nem használt kisszobát telepakoltam ,s raktárnak használom,az eddigi kisszekrény helyett,illetve egy működő webshop tulajdonosa vagyok amellett ,hogy ingyenes szállítást kínálok ami nekem 1500 forintomba van.

2013. okt. 28. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Akkor előbb azt kéne megértetned velük valahogy, hogy LUSTASÁGGAL nem fognak előrejutni az életben, hacsak be nem nyomják őket valahova dolgozni.


Ha lusták megkérdezni tőled a szakszavakat, vagy utánanézni, akkor mégis mire fognak menni...?


Továbbra se értelek se téged, se a kérdést.


Nem ezt kéne nekik legelőször megtanítani? Ha a dolgozni akarás nincs meg, oda hiába minden marketingfogás...


Basszus, pedig nem vagyok nálad sokkal idősebb...

2013. okt. 29. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Az a helyzet, hogy, ha nem is buták, de óriási az egójuk!


A marketinget, mint témát motivációként is szoktam használni, mert vannak érdekesebb, színesebb, mesélősebb részei. Nyilván nem a pénzüggyel lehet a legnagyobb érdeklődést felkelteni.


Igazad van. Viszont ez egy program (elvileg oktatási, de, hogy milyen állapotban van, azt most hagyjuk). Lényege, hogy egy diákcsapat az abszolút nulláról létrehoz és működtet egy "céget", és erre egyetlen tanévük vagyis csupán 9 hónapjuk van, amiben benne van a kezdeti ötletelés is, és, hogy ki mivel foglalkozzon a cégen belül (termelési, pénzügyi, vezérigazgató, stb...). Ez idő alatt, ha a fejemen pörgök sem tudok minden fontosat átadni.

A program sajnos még mindig nem teszi lehetővé az előkészítést (persze csak Magyarországon van így, nemzetközi szinten brutáljó a program).


A marketing az egyetlen téma, amin keresztül néhányuknak valaha is meg tudtam változtatni a szemléletét. Sajnos csak év végére.


Ja igen, és nem tanár vagyok, hanem tanácsadó. Nem osztogathatok feladatokat, nem dönthetek, csak javasolhatok, értékelhetek.


Per pillanat azon vitatkoznak, hogy egy cégnek 2013-ban szüksége van-e honlapra, és zavarba ejtően sokuk mondja, hogy fölösleges hülyeség.

2013. okt. 31. 11:04
 8/8 anonim válasza:

Szerintem manapság a fiatalok számára a legérdekesebb marketing az az online marketing. Egyébként is feszt a neten lógnak, így nagyon kézenfekvő, hogy ebbe az irányba mozduljanak el.

Emellett úgy vettem észre, hogy van valamilyen pikantériája is az internet marketingnek, amire nagyon fogékonyak a fiatalok.

Nem ajánlom, hogy egy olyan oldalt keress, ahol az alapokról beszélnek, hanem inkább olyan honlapokat ajánlj nekik, amelyek érdekesek, hasznosak, gyakorlatiasak és akár rögtön kipróbálható példákat hoznak fel. Legutóbb ezt az oldalt nézegettem: [link]

és nagyon megtetszett a konkrét, őszinte tartalma.

Mellesleg a marketing commandos oldal kap tőlem még egy szavazatot, mert valóban nagyon érdekes és gyakorlatias cikkeket és hírleveleket küldenek.

2013. nov. 8. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!