Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » MI a teendő akkor, ha a PSZÁF...

MI a teendő akkor, ha a PSZÁF nem válaszol a panaszra?

Figyelt kérdés
Fogyasztói panaszt küldtem be a PSZÁF-hoz. Szeptember 27-én kaptam egy hiánypótló végzést, 10 napon belül kellett a kért iratokat beküldenem. Ezeket október 3-án el is postáztam ajánlott levélben. A posta szerint 5-én át is vették. Azóta nemcsak az eredeti 30 napos határidő telt le, de még a 30 napos hosszabbítás is (amiről SEMMILYEN értesítést nem kaptam), és semmi válasz. Mit lehet tenni? Felhívni képtelenség őket.
2013. dec. 8. 17:40
 1/1 anonim ***** válasza:
Hát ott is emberek dolgoznak, lehet elkavarodott valahova, esetleg nem írtál rá minden azonosítót,ami alapján tudják,melyik ügyhöz tartozna,ezer oka lehet. Mégis mire gondolsz,mit lehetne tenni? Csak megkérdezni őket, hogy megkapták-e a levelet és hol tart az ügy?
2013. dec. 8. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!